Jul på Ridskolan (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Habina röstar på hemlig
Då jag tycker det är skumt hur hon beskyller Niyama för att vara ledarvarg, baserat på något Niyama skrev innan hon fått sin roll.

Här lägger Habina en andraröst på Hemlig (ulv), och därmed blir hon den med mest röster. Vilket skulle kunna betyda att Habina är god, varför annars riskera att en lyakamrat ryker redan i första DL? Fyra minuter efter Habinas röst på Hemlig så kommer två snabba röster på Habina. Blacksmithfarm lägger den första 21.04 och strax därefter lägger Lenis också en röst på Habina.

Så nu har Habina två röster, och Hemlig två. Klockan är 21:10 - med andra ord gott om tid för Hemlig att röständra till Habina för att rädda sig själv. Men 9 minuter innan DL så röstar Hemlig.... på Snurrfian, som bara har en röst.

hemlig ändrar röst till Snurrfian. Dels för att rädda mog själv, dels för att hon säger att det inte gör nåt om hon åker. Betyder det att hon hamnar i onda lyan när hon åker?

Hon motiverar enligt ovan att hon dels gör det för att rädda sig själv. Nu vet vi att Snurrfian var god, men varför inte rösta på Habina om hon nu ville rädda sig själv? Hela det resonemanget gör mig mycket fundersam. Så då är min tanke att antingen är Habina ulv, och Hemlig ansåg att det var bättre att hon åkte än Habina. Men samtidigt, det känns alldeles för enkelt?

Min andra tanke är att Habina är god, men att någon annan ulv redan röstat på denne. Och därför så undvek Hemlig att rösta där för att dom som röstat på Habina mest troligt kommer att hamna i strålkastarljuset.
 
Vill bara lyfta den här kommentaren. Känns som för tidigt i leken (för mig iaf) att säga något om Cirkus roll, men jag reagerade på kommentaren om snurrfian. Kan vara så att jag är färgad av att vi nu vet snurrfians roll.

Ehh, jaha vad vill du säga mer än att du vill lyfta kommentaren? Själv så konstaterar jag att min analys var korrekt iofs kändes den inte som rocket science. Det som jag funderar över runt den röständingen är samma sak som @Ferrari verkar klura på - varför ändrade inte hemlig till Habina? Då hade hon kunnat sätta sig själv på lite säkrare mark åtminstone för stunden. Är det för att Habina är ond och hon inte vill lägga upp en lyakompis till lottning - å andra sidan hade det väl blivit ett hyggligt alibi åt hemlig (att göra ändringen till Habina om Habina är ond).

Min andra tanke är att någon ond redan hade röstat på dig, och därför undvek hemlig att rösta på dig för att inte två onda skulle hamna i ljuset.

Jag fattar inte riktigt den här kommentaren @Ferrari - kan du förtydliga?
 
Min andra tanke är att Habina är god, men att någon annan ulv redan röstat på denne. Och därför så undvek Hemlig att rösta där för att dom som röstat på Habina mest troligt kommer att hamna i strålkastarljuset.

Aha, detta är förklaringen, jag fattar tror jag... Menar du att om det är två onda som röstat på en i detta tänkta scenario god Habina så blir de två i rampljuset så småningom? Och att hemlig ville undvika det så hon offrade hellre sig själv? Det gör alltså att blacksmitfarm eller Lenis är möjliga ulvar i det scenariot?
 
Aha, detta är förklaringen, jag fattar tror jag... Menar du att om det är två onda som röstat på en i detta tänkta scenario god Habina så blir de två i rampljuset så småningom? Och att hemlig ville undvika det så hon offrade hellre sig själv? Det gör alltså att blacksmitfarm eller Lenis är möjliga ulvar i det scenariot?

Ja precis det var väl något sånt jag hade i tankarna. Men det är bara lösa tankar änsålänge. Just nu vet jag inte alls. Om Habina är ond hade det ju varit mer logiskt att rösta ut henne istället för hemlig då Habina sagt att hon har dåligt med tid.
 
Niyama och Mammas tyckte till en början att rösterna på hemlig var skumma eftersom Hemligs röst var en typiskt OT röst men hemlig tog upp att Niyama kunde vara varg som försökte visa sig för lyan, en teori som jag tycker det är jätte vanligt att onda väljer. De kan vara onda som försöker förvara hemlig men samtidigt kan jag undra varför en ond skulle försvara en kollega så tidigt. Mammas trejderöst på hemlig säger inte så mycket.

Ferrari: Röstar på hemlig delvis för att hon kunde vara varg som försökte visa sig för lyan. Jag undrar varför hon inte röstade på Cirkus som också hade en teori om mammas som ledarvarg. Jag tänker om F alibiröstade men Fs kommentar innan uppdateringen om att hon övervägde att ändra röst gör att hon inte känns ond.
Cirkus: Röstade som sagt på mammas för att hon kunde vara ledarvargen. En röst som jag tycker är typiskt för onda. Men jag känner mig om hemlig skulle komma efter med en liknande teori om de var i lyan ihop. Så det behöver inte säga något om Cirkus.

Habina: Röstade ganska tidigt på hemlig. kan vara en alibiröst men jag känner ändå att hon kanske inte hade behövt det. Det konstiga med Habinas röst var att hon röstade på hemlig pågrund av ot-grejen så det kan vara en alibiröst. Jag tror inte Habina är ledarvargen. Sedan är frågan varför hemlig inte röstade på Habina. Rädda en kollega eller för att sprida misstankar mot Habina?

Quarter4ever: jag tycker att hon borde tänka på att min roll är den som Fia blev lottad så det är Fias karma som bestämde roll, inte min :laugh: En OT röst ifrån Q känns inte lik henne men det säger inget om hennes roll.

Lenis:
Jag förstår att hon reagerade på Habinas röst eftersom Habina lade en andra röst ¨på hemligs OT-del. Jag förstår också varför Hedinn röstade på Lenis. Så deras röster säger inte så mycket om deras roll.

Blacksmithfarm: Jag håller med andra om att det är konstigt att Bsf reagerade på att Snurrfian inte räddade sig själv mest för att Snurr (och alla andra) bara hade en röst då. Samtidigt är jag tveksam till om bsf hade lyft det om hon vore ond.

Hemskt rörigt inlägg och jag är distraherad av en katt som bits när jag skriver. Det här var bara snabba tanka och jag behöver tänka igenom det lite mer när jag har bättre med tid :p
 
Ehh, jaha vad vill du säga mer än att du vill lyfta kommentaren? Själv så konstaterar jag att min analys var korrekt iofs kändes den inte som rocket science. Det som jag funderar över runt den röständingen är samma sak som @Ferrari verkar klura på - varför ändrade inte hemlig till Habina? Då hade hon kunnat sätta sig själv på lite säkrare mark åtminstone för stunden. Är det för att Habina är ond och hon inte vill lägga upp en lyakompis till lottning - å andra sidan hade det väl blivit ett hyggligt alibi åt hemlig (att göra ändringen till Habina om Habina är ond).



Jag fattar inte riktigt den här kommentaren @Ferrari - kan du förtydliga?

Precis det jag skrev! Att den gjorde mig fundersam, men att jag inte vet vad det betyder ännu.
 
Ehh, jaha vad vill du säga mer än att du vill lyfta kommentaren? Själv så konstaterar jag att min analys var korrekt iofs kändes den inte som rocket science. Det som jag funderar över runt den röständingen är samma sak som @Ferrari verkar klura på - varför ändrade inte hemlig till Habina? Då hade hon kunnat sätta sig själv på lite säkrare mark åtminstone för stunden. Är det för att Habina är ond och hon inte vill lägga upp en lyakompis till lottning - å andra sidan hade det väl blivit ett hyggligt alibi åt hemlig (att göra ändringen till Habina om Habina är ond).



Jag fattar inte riktigt den här kommentaren @Ferrari - kan du förtydliga?
Men om Habina är lyakompis - varför inte ändra då? Lottning mellan de två gör ju att det garanterat blir en ond som åker men den andre onda får ju alibi oavsett vem som åker.

Just nu är jag lite inne på att hemlig kanske offrade sig för att skapa förvirring? Eller att hon kanske inte hade koll på ställningen när hon ändrade röst? (måste gå tillbaka och se om det finns något i hennes inlägg som pekar på att hon var medveten/omedveten om ställningen)




Blacksmithfarm: Jag håller med andra om att det är konstigt att Bsf reagerade på att Snurrfian inte räddade sig själv mest för att Snurr (och alla andra) bara hade en röst då. Samtidigt är jag tveksam till om bsf hade lyft det om hon vore ond.

Eftersom vi vet att Snurrfian var god så ska jag släppa detta, men vill bara förtydliga en sista gång - jag regerade på att hon nämnde att det var risk att hon skulle åka (tolkar jag som att hon inte vill för att hon är viktig för sin sida) men så röstar hon inte för att rädda sig. Hade hon inte nämnt rädslan för att åka ut hade jag inte reagerat.
 
Puttar upp denna:
DL 1

(17:47 Mammas röstar på Snurrfian)
19:12 cirkus röstar på Mammas
(19:30 hemlig röstar på Niyama)
20:11 Ferrari röstar på hemlig
20:53 Snurrfian röstar på Hedinn
21:00 Habina röstar på hemlig
21:04 Blacksmithfarm röstar på Habina
21:10 Lenis röstar på Habina
21:20 Hedinn röstar på Lenis
21:21 hemlig ändrar röst till Snurrfian
21:27 quarter4ever röstar på Artline
21:28 Mammas ändrar röst till hemlig
21:29 Niyama röstar på Blacksmithfarm
Hemlig - ulv
Snurrfian - bybo

 
Det här är röstinlägget, jag trodde först att hon var helförvirrad och menade goda lyan men jag tycker definitivt det ser ut att höra ihop, att det inte gör nåt om hon åker för att hon hamnar i onda lyan. Sen stämmer ju inte det, men jag tror hemlig missförstått.

Det här (och jag höll med om det för jag tänkte likadant) är postat precis innan vi får veta att hemlig är ond. Nog för att Niyama kan spela högt och lura en men jag tycker ändå att posta nåt sånt här i det läget inte talar för att de skulle sitta i lyan ihop. Visst att Niy skulle kunna vara ond utanför lyan för det men isf ser jag inga signaler än. (med brasklapp för att jag är sämst på att se dessa subtila hintar som de onda utanför lyan tydligen ska svänga sig med..)

Kan inte tänka mig nåt annat än att de är 3+1. Ja, håller med om att det kan finnas nån alibiröst, särskilt om det var så att nån mer ulv fått röst på sig.

Inte osannolikt heller mtp att så många fått röster.

Nja, jag tycker det handlar mest om hur rösten motiveras. Ett tag blev den som röstade i början ofta lynchad pga dålig teori men det tycker jag har svängt nu att det finns mer förståelse för dålig teori om man röstar tidigt, men röstar man senare så är det mer avgörande vad man skriver.

Jag fick röster på mig sist när jag röstat först och det fanns nada att gå på men jag ville få igång leken o skulle iväg. Så it happens fortfarande. Fick ju försvara den jäkla rösten i tre dagar :cautious:

Jag funderar mer på varför Hemlig röstade på Snurrfian som bara hade en röst, när hon kunde räddat sig själv och röstat på @Habina, why? Innebär det att Habina är en lyakamrat och därför la Hemlig inte rösten på henne?

Ja detta är en aning fundersamt. Visst att det kunnat bli lottning men lottning är ju bättre än att säkert åka.. om inte hemlig plötsligt fått väldigt ont om tid och erbjudit sig att offra sig för den goda saken. Mammas avgörande röst gör ju att man spontant vill hålla henne som god, samtidigt har jag varit i lyan med Mammas och haft att hon lagt upp mig för lynch (det var min första lek som ond, tusen år sen, o jag var såå sårad, haha! :o:D) så är det någon som jag hade kunnat tro det om att spela så kallt så är det hon. Sen spelar hon som jag tycker som vanligt, ifrågasätter friskt och ofta mig- och det är standard i alla lekar vi haft ihop känns det som. Men min tanke här är väl att om Mammas är en ond som spelar väldigt vågat (snyggt med röständringen isåfall- man kanske kan tänka sig att även en annan ond stod för lynch? Habina och de antog att en ond åker oavsett o då kan vi fixa en snygg alibiröst här?) alternativt en god med bra näsa för vart hon skulle lägga rösten- så vill jag spontant hellre leta onda på annat håll ikväll. Oavsett om det är alibi fick hon ut en ond och det talar ju ändå till hennes fördel. (avd förvirrad, Mammas kan du inte hålla upp en ryktborste om du är ond?? :p)

fortsätter i nytt inlägg.
 
Jag skulle gärna syna Habina faktiskt - om hon
Men om Habina är lyakompis - varför inte ändra då? Lottning mellan de två gör ju att det garanterat blir en ond som åker men den andre onda får ju alibi oavsett vem som åker

Ja det är ju det jag skrev! Det hade skapat ett hyggligt alibi.
 
Hemligs ändring från Niyama till Snurrfian säger den något? Niyama var väl inte i blåsväder såpass att hemlig ville byta för att rädda en ev kollega? Och hon byter ju för att rädda sig själv skriver hon, men väljer inte Habina? Mammas ändring kommer iof efter hemligs ändring, så hon kunde inte veta vem som var rätt att byta till sas... Så kanske bara slumpen?
Nästa tanke: hemlig motiverar rösten på Niyama med att hon skulle kunna vara ledarvarg pga hennes svar på den obligatoriska frågan. Kan detta vara en vink från lyan, ett försök att hitta sin ledare? Fiska efter lite reaktioner? Niyama påpekar senare att hon svarade på frågan innan hon fått sin roll och att hemligs motivering därför inte går ihop.

Blacksmithfarm = jag :D


cirkus röstar på Mammas
För att hon kan ha hintat till lyan med sin kommentar/fråga om goda lyan. Om det istället är cirkus som är ledarvarg som vill vinka så bör inte Mammas vara ulv - då borde inte cirkus röstat på henne. Hon nämner Habina i samma inlägg, Habina lägger ju andra rösten på hemlig och känns därför som mindre troligt ulv, om än inte omöjligt. Så, nja, kanske inte ledare ändå? Men kan ändå vara ulv. Har ännu inte sett något som direkt pekar på det, men i ulvlekar är väl alla skyldiga tills motsatsen bevisats?

Ferrari röstar på hemlig
Är pga sin röst troligast inte ledarvarg. För den, om någon, borde inte ha lagt en röst en ulv. Men skulle ev kunna vara en alibiröst.
Motiverar sin röst med att hemligs teori kring Niyama som ledarvarg känns skum för att Niyama svarade på frågan innan hon fått sin roll.
Nojjar lite över rösterna på hemlig innan uppdateringen kommer.

FiaM/Artline
Missar röst.


Habina röstar på hemlig
Precis som Ferrari är Habina troligen inte ledarvargen. Tänker att hon inte borde lägga en andraröst på en kollega som ulv i det läget heller. Men jag vågar inte utesluta alibi rakt av. Men långt ifrån den mest misstänkta i nuläget för mig.
Tycker först att hemligs teori om Niyama som ledarvarg verkade bra, tills Niyama påpekade att hon svarat innan hon fått sin roll.



Hedinn röstar på Lenis

Lenis röstar på Habina
Funderar över fördelningen och hur starka/svaga de goda specialrollerna är.
Lägger en andraröst på Habina för att Habina lägger en andraröst på hemlig, Lenis undrar om Habina ser chansen att få ut en god. Lenis får reaktioner på sin motivering då hon ju själv lägger en andraröst på Habina, men menar att det är skillnad mellan deras teorier.
Jag funderar på Lenis när vi nu vet att hemlig var ond. Ett försök till räddning? I och med att jag har Habina som mindre troligt (om än inte omöjligt) ond så sticker det lite i ögat på mig.

Mammas röstar på Snurrfian, ändrar röst till hemlig
Samma som Habina och Ferrari, Mammas borde inte vara ledarvarg, men vågar som sagt inte utesluta alibiröster även om jag inte ser varför lyan skulle offra en medlem i första lynch.
Att hon ändrar röst från Snurrfian till hemlig vet jag inte vad jag ska tro om. Hennes första röst var ju en säkerhetsröst ifall hon inte skulle hinna in. Men samtidigt ser jag det inte som omöjligt att Mammas är ulv som alibiröstar på en kollega.
Hon ifrågasätter min reaktion på Snurrfian (tillsammans med Niyama) och jag förstår deras argument och håller nog med dem, men ville visa hur jag tänkte också.
Lutar åt troligare god än ond, men jag vågar inte lita på Mammas utan att ha mer på fötterna.

Niyama röstar på Blacksmithfarm
Tycker att rösterna på hemlig är konstigare än hemligs röst på Niyama, Mammas är snabb att hålla med. Båda kommenterar också detta efter att DL varit och vi fått reda på att hemlig är ulv. Drar de/en/båda upp det för att de vill verka goda?

quarter4ever röstar på Artline/FiaM
Förtäckt BoP, verkar som Q haft annat för sig, så svårt att säga något utefter rösten? Men hon tar inte ställning i utgången av lynchen.
 
Ferrari lägger förstarösten på hemlig, en förstaröst DL1 kan vara alibi absolut men ändå rätt onödigt så tidigt.. Hon (?) håller igång med bra aktivitet och det är kul, tänker en hel del. Sist Ferrari var ond tyckte jag hon kändes rätt harmlös i sina inlägg och fick inte mkt misstankar mot sig om jag minns rätt, så jag har respekt för att den lilla kaninen kan luras. Men men. Känns vågat att skriva så himla mkt om man är ond o vill glida.. så känner inte att Ferrari känns speciellt ond just precis nu. Om d inte är att hon desperat försöker kommunicera med lyan då o jag inte fattar hur.

Hedinn röstade på mig och dag 1 kan jag köpa den teorin, jag hann inte skriva svar på hennes fråga innan hon röstade.

Quarter4ever har en ovanligt låg profil och har ju en strålande anledning, men det gör henne jäkligt svårbedömd. Inte för att det är lätt i vanliga fall.. Rösten går ju inte att säga ett skvatt om heller eftersom Art inte dykt upp.

Artlien lite svårare än övriga iom att ingen röst finns från gårdagen men täcker upp väl med teoriinlägg idag. Kan inte säga att jag vibbar henne åt nåt håll än.

Habinas andraröst på hemlig gör ju att jag spontant vill ha henne åt det godare hållet, att lägga en andraröst på nån dag ett är riskabelt om man är i lyan ihop eftersom det sällan blir många röster på en o samma så tidigt. Men jag vet inte om Habina brukar vara sån att hon lägger väldigt riskabla alibiröster..? men det känns lite väl ändå. Men om Habina är GOD blir isf mitt resonemang om Mammas svårare och då blir det ren avrättning av Hemlig ifall de (mammas o hemlig alltså) skulle varit i lyan ihop ((är Habina god fanns det ju inget extra att vinna på att skicka ut hemlig (ist för en annan ond-teorin) tänker jag)). Nä, ska jag köra på att hålla Habina åt godare hållet vill jag ju gärna ha Mammas dit oxå egentligen även om jag ju har mer på fötterna i att Mammas skulle kunna offra nån för eget alibi (och det vet vi ju fler som gjort så inget nytt under solen). Gah.
 
Hemligs ändring från Niyama till Snurrfian säger den något? Niyama var väl inte i blåsväder såpass att hemlig ville byta för att rädda en ev kollega? Och hon byter ju för att rädda sig själv skriver hon, men väljer inte Habina? Mammas ändring kommer iof efter hemligs ändring, så hon kunde inte veta vem som var rätt att byta till sas... Så kanske bara slumpen?
Nästa tanke: hemlig motiverar rösten på Niyama med att hon skulle kunna vara ledarvarg pga hennes svar på den obligatoriska frågan. Kan detta vara en vink från lyan, ett försök att hitta sin ledare? Fiska efter lite reaktioner? Niyama påpekar senare att hon svarade på frågan innan hon fått sin roll och att hemligs motivering därför inte går ihop.

Blacksmithfarm = jag :D


cirkus röstar på Mammas
För att hon kan ha hintat till lyan med sin kommentar/fråga om goda lyan. Om det istället är cirkus som är ledarvarg som vill vinka så bör inte Mammas vara ulv - då borde inte cirkus röstat på henne. Hon nämner Habina i samma inlägg, Habina lägger ju andra rösten på hemlig och känns därför som mindre troligt ulv, om än inte omöjligt. Så, nja, kanske inte ledare ändå? Men kan ändå vara ulv. Har ännu inte sett något som direkt pekar på det, men i ulvlekar är väl alla skyldiga tills motsatsen bevisats?

Ferrari röstar på hemlig
Är pga sin röst troligast inte ledarvarg. För den, om någon, borde inte ha lagt en röst en ulv. Men skulle ev kunna vara en alibiröst.
Motiverar sin röst med att hemligs teori kring Niyama som ledarvarg känns skum för att Niyama svarade på frågan innan hon fått sin roll.
Nojjar lite över rösterna på hemlig innan uppdateringen kommer.

FiaM/Artline
Missar röst.


Habina röstar på hemlig
Precis som Ferrari är Habina troligen inte ledarvargen. Tänker att hon inte borde lägga en andraröst på en kollega som ulv i det läget heller. Men jag vågar inte utesluta alibi rakt av. Men långt ifrån den mest misstänkta i nuläget för mig.
Tycker först att hemligs teori om Niyama som ledarvarg verkade bra, tills Niyama påpekade att hon svarat innan hon fått sin roll.



Hedinn röstar på Lenis

Lenis röstar på Habina
Funderar över fördelningen och hur starka/svaga de goda specialrollerna är.
Lägger en andraröst på Habina för att Habina lägger en andraröst på hemlig, Lenis undrar om Habina ser chansen att få ut en god. Lenis får reaktioner på sin motivering då hon ju själv lägger en andraröst på Habina, men menar att det är skillnad mellan deras teorier.
Jag funderar på Lenis när vi nu vet att hemlig var ond. Ett försök till räddning? I och med att jag har Habina som mindre troligt (om än inte omöjligt) ond så sticker det lite i ögat på mig.

Mammas röstar på Snurrfian, ändrar röst till hemlig
Samma som Habina och Ferrari, Mammas borde inte vara ledarvarg, men vågar som sagt inte utesluta alibiröster även om jag inte ser varför lyan skulle offra en medlem i första lynch.
Att hon ändrar röst från Snurrfian till hemlig vet jag inte vad jag ska tro om. Hennes första röst var ju en säkerhetsröst ifall hon inte skulle hinna in. Men samtidigt ser jag det inte som omöjligt att Mammas är ulv som alibiröstar på en kollega.
Hon ifrågasätter min reaktion på Snurrfian (tillsammans med Niyama) och jag förstår deras argument och håller nog med dem, men ville visa hur jag tänkte också.
Lutar åt troligare god än ond, men jag vågar inte lita på Mammas utan att ha mer på fötterna.

Niyama röstar på Blacksmithfarm
Tycker att rösterna på hemlig är konstigare än hemligs röst på Niyama, Mammas är snabb att hålla med. Båda kommenterar också detta efter att DL varit och vi fått reda på att hemlig är ulv. Drar de/en/båda upp det för att de vill verka goda?

quarter4ever röstar på Artline/FiaM
Förtäckt BoP, verkar som Q haft annat för sig, så svårt att säga något utefter rösten? Men hon tar inte ställning i utgången av lynchen.
Insåg att jag inte skrivit något om Hedinn, hon röstade på Lenis för att Lenis motiverade sin röst på Habina med att det var en andraröst (typ) fast hennes egen röst också var det.
Undrar om inte hon är värst som äter fisk, referens till min Hitta Nemo-liknelse.
Och, eh vet inte vad jag tror om henne än.
 
Lenis röstar på Habina
Funderar över fördelningen och hur starka/svaga de goda specialrollerna är.
Lägger en andraröst på Habina för att Habina lägger en andraröst på hemlig, Lenis undrar om Habina ser chansen att få ut en god. Lenis får reaktioner på sin motivering då hon ju själv lägger en andraröst på Habina, men menar att det är skillnad mellan deras teorier.
Jag funderar på Lenis när vi nu vet att hemlig var ond. Ett försök till räddning? I och med att jag har Habina som mindre troligt (om än inte omöjligt) ond så sticker det lite i ögat på mig.

.

Jag räddar inte ulvkollegor om det inte är i princip avgörande lynch, jag spelar bara inte så, det brukar inte vara en bra strategi (om det inte naturligt skulle sammanfalla med att nån jag jagat tidigare i leken ligger uppe för lynch o min kollega samtidigt skulle göra det- men då ändrar det ju inte en röst jag redan planerat så att säga). Och särskilt inte när det blir så tydligt som i DL1 när jag inte haft misstankar innan. Alltså ni får gärna teoria mot mig o jag må vara konstant förvirrad men rent självmordsbenägen är jag inte :nailbiting::D Och den som kan påstå att jag nånsin under mina 15 år här lagt rena räddningsröster får gärna räcka upp en tass ;) Däremot skulle jag absolut kunna lägga räddningsröst som god om jag satt inne med specialinfo (vilket jag uppenbarligen inte hade här), men det är ju ett annat läge. :)
 
Jag skulle gärna syna Habina faktiskt - om hon


Ja det är ju det jag skrev! Det hade skapat ett hyggligt alibi.

Jag fortsätter här - det blev lite avhugget!

Jag är mest inne på att syna Habina faktiskt. Lite enligt principen det som ser ut som en ulv...

Varför ändrade inte hemlig sin röst till Habina och verkligen räddade sig själv åtminstone till lottning? Hon ändrade till en som var god och bara hade en röst

Å andra sidan - varför skulle Habina lagt en andraröst på en kollega?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp