S

saraah

Det är väl inte normalt att min 15-veckorsvalp juckar på mina ben? Han gjorde nämligen det idag, en hel del. Han har dock varit lite stressad under natten då han hade lite ont i magen (mask såg vi sen) och så. Så han kanske är lite stressad... Men ska jag säga till honom när han gör det? Eller ska jag ta det från andra hållet och helt enkelt försöka minska stressen?
Tacksam för svar!

Sv: juckar

När valpar juckar så är det i princip alltid pga stress. Så ja, minska stressen så löser det sig säkert :) (och om ni inte redan avmaskat, gör det!)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 901
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 937
Hundhälsa Jag har funderingar om jag ska kastrera min 2-åriga storpudel. Jag är fullt medveten om att kastrering inte nödvändigtvis är en lösning...
2
Svar
22
· Visningar
1 995
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 846
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023