Jourhundar

D

diny

Hej!

Det var en glad överaskning när de båda sötnosarna hoppade ur bilen och kom emot mig. Blev förvånad hur 2 hundar som levt som de har var så trevliga och rumsrena på en gång.

pia_pluto_e.jpg

Nu till min fråga och det är hur klarar ni av att lämna dom till nya ägare? Har bara haft dom sedan i fredags och hade jag bara haft råd så skulle jag behålla dom på en gång. Hoppas att de ska få ett bra hem.

De heter Pluto och Pia och det var via ADA som sökte jourhem jag fick kontakt med dom.

http://www.ada-hundar.org

Sv: Jourhundar

Inte jourhem till något. Men man vänjer sig nog vid att lämna bort de. Man kan ju ta nya hundar och hjälpa de på vägen till ett bättre liv.

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 657
Senast: Tonto
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 930
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 384
Senast: Lillefrun
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 751
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar