Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte själv varit i kontakt, men känner en handfull människor som suttit som jourhavande präst. Det är själavårdande samtal och du behöver inte vara troende. Ring om du behöver!Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt?
Är inte troende och tvekar även då enda kontaktvägen jag hittar är 112 men hade kanske behövt prata med nån och vet inte var jag kan vända mig.
Om du känner att du behöver prata så är det tillräckligt akut.Tack för ni svarar .
Vet kanske eg inte hur förmögen jag är att prata men kanske det kan vara värt ett försök för just nu är inte bra.
Men har aldrig nånsin ringt 112… hur akut måste det vara?
Tack för ni svarar .
Vet kanske eg inte hur förmögen jag är att prata men kanske det kan vara värt ett försök för just nu är inte bra.
Jag har! Längesedan men ändå.Är det nån härinne som varit i kontakt med jourhavande präst? Hur var det? Kändes det som det gav nåt?
Är inte troende och tvekar även då enda kontaktvägen jag hittar är 112 men hade kanske behövt prata med nån och vet inte var jag kan vända mig.