Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är riktigt hästfolk? Dom var väl nybörjare en gång i tiden dom också!
Förlåt, har missit dig Korven:
Folk som har frisk fungerenda häster
Månge av oss gamle har växt upp med häster, det fanns häst folk överallt och det gällda att lysna och gjöra som dom äldra sa!
Nu är det internet tonåring experter som vill ger råd om allt när dom kan inte hålla sin egen häst frisk och ungdoms byråkrater som vet endå mindra som ska lagstyfta för alla andra.....djursydds lager som kan inte fungera i det vardagliga hästhållning.
Det är så jag mena.
Månge av oss gamle har växt upp med häster, det fanns häst folk överallt och det gällda att lysna och gjöra som dom äldra sa!
Nu är det internet tonåring experter som vill ger råd om allt när dom kan inte hålla sin egen häst frisk och ungdoms byråkrater som vet endå mindra som ska lagstyfta för alla andra.....djursydds lager som kan inte fungera i det vardagliga hästhållning.
Det är så jag mena.
Det är så jag mena.
Håller fullständigt med på alla punkter!kl
Lite kul att när man fråga vet om de kan fylla i det i passet så vet de inte vad man menar
Jag tycker dock hela systemet med hästen som livsmedelsproducernade djur är katastrofalt dåligt. Punkt ETT borde väl vara att vet faktiskt fyller i när hästen fått substanser som ger livstidskarens?? Inte förrän det börjar göras kan man ju ta det på allvar.
I övrigt håller jag med om att det är så jävla typiskt hästmänniskor att gnälla över passet. Jag läste lite kort om att skaffa får för att beta hagmarken, då insåg man snabbt att fy bövelen vad vi hästfolk är BORTSKÄMDA med superslappa regler