John Whitaker skydd

Diabetikern

Trådstartare
Oj oj oj jag måste bara införskaffa ett par sådana.

Har just sett de svarta läder med vita sömmar på. Kommer passa så bra på min pålla. Har ju träns i exakt samma.

Kommer bli riktigt snyggt till tävling sedan. :D

Hur upplever ni de skydden? Bra? dåliga?

Kanske du kunde lite fram en bild på dem? Hade varit kul att se hur de ser ut!

/hba1c 7.1 :D

Var det dem här?
benskydd.jpg

Min syster har sådana. De är helt ok, men kanske den allra bästa kvalitén. En rem har gått sönder vid "vanlig" användning och de är lite svåra att få att sitta riktigt bra. Jag föredrar mer elastiska remmar.

Vet att man kan få tag i dem i vår affär här i Bert town (skara)
Har införskaffat mig bakbensskydden nu.
Fanns inte "min" storlek på senskydden så de kommer i slutat av augusti. Skadar ju inte att man har 10% rabatt på alla häst och hundgrejer ;)

Ska ju anbart änvända de här för tävling. Just för att jag vill ha dem fräscha länge :D

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 355
Senast: Lady_S
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka