Joffre e Jovial

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cirkus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 149

cirkus

Trådstartare
Icke godkänd hingst efter Jovial. Som lär ha gått GP dressut och betäckt endel ston. Finns det någon som känner till mer information om denne ?

Enligt grannen så var han liten och därför blev han inte godkänd. Nån som vet om han gjort någon form av bruks ?

Grannen har en häst efter denne Joffre.

(detta borde väl locka Görel om inte annat!!)

Sv: Joffre e Jovial

Stammen finns på allbreed.

Jovial-Ullman-Egal-Dacke-Hansa

Joffres mamma heter Daphne, enligt utsago ett diplomsto, stämmer detta ?

Haha! Du känner mig visst;)

Joffre var född 1973 e Jovial u Daphne e Ullman u Erma e Egal u Casquette ex Darma e Dacke u Harma e Harms u Nora e Niedrich - Rostrum - Ecarlate.

Har har tävlats upp till svår dressyr
http://ihbc.se/app/servlet/ShowRid47ny?Intidnr=1864 och som du ser har han två avkommor som också tävlats i dressyr.

Jag har vaga minnen av att han visats, men jag kan inte svära på det. Jag har hört talas om honom, men visste inte att han hade avkommor. Eftersom jag sparar på alla gamla tidningar borde jag kunna hitta en bild på honom någonstans. Vet du vem som red honom?

Jag har vaga minnen av att han visats, men jag kan inte svära på det. Jag har hört talas om honom, men visste inte att han hade avkommor. Eftersom jag sparar på alla gamla tidningar borde jag kunna hitta en bild på honom någonstans. Vet du vem som red honom?

Det borde vara Kerstin Brusewitz som tävlade honom, det är iaf hon som haft honom om jag inte minns fel.

Nope, jag vet inte det alls vem som tävlade honom

Jag är lite nyfiken just för att grannen har en av avkommorna.

Liknande trådar

Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 693
Senast: Freazer
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 586
Senast: dobbis
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 822
Senast: Cattis_E
·
Avel Besvikna är nog bästa beskrivningen när vi lämnade hingstvisningen. Ett bra upplägg, förberedda ekipage och trevliga hingstar. Så varför... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 165
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka