jockeyhjälm?

Horsen

Trådstartare
Vad har ni för märke på er jockeyhjälm? Har funderat på att köpa hööks,men är den bra? har även kollat lite på källqvists, men de såg alldeles för stora ut på mig... :smirk:
så vad är det för märke, vad kostade den och var köpte ni er jockeyhjälm?

MVH//
Horsen :bump:

Jag köpte min på Hööks men jag använder den inte. Den är helt ok, sitter bra, inget speciellt med den.

Jag köpte min på Ryttare & Häst. För 1000 kr. Den har märket Champion. Sitter bra och man ser inte ut att ha ett svampformat huvud i den.

Köpte en ny på eko för två månader sedan. Hur skön som helst och ventilerad så den är svalare än den champion jag hade innan

Liknande trådar

Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 421
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis...
2
Svar
21
· Visningar
954
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar