Jobbsöksfråga

alazzi

Trådstartare
Ska på intervju imorgon på ett ställe som jag tidigare har jobbat på via ett bemanningsföretag. Bara 2 veckor vid två olika tillfällen men arbetsplatsen var ok så jag vill gärna jobba där igen. Sist jag var där var för 4-5 år sen. Är det smart att nämna att jag varit där tidigare? Eller bättre att låta bli eftersom jag bara varit där så kort tid och inte fick fortsätta?
 
Om du var där för att täcka upp pga. sjukdom eller liknande så hade jag nämnt det. Ibland finns det inte möjlighet att låta någon fortsätta även om de var toppen för man är fullbemannad när alla är friska liksom 😊
 
Man kan få resekostnader ersatta med 20 cent per kilometer. Inte mycket men bättre än inget.

Ansökningstiden hade redan gått ut den 15 december men jobbet låg kvar som sökbart så jag chansade. Och fick svar direkt så de har inte hittat någon. Kanske har de höga krav..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 865
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 470
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 715
Senast: Migo
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 077
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp