Jobbigt problem!

Domino_s

Trådstartare
Jag lyssnar mycket på musik, då jag har lite psykiska problem och även problem med panikångest så är det ett lugnande element för mej. Jag använder då hörlurar, modell mindre (alltså såna som sitter inne i örat) tycker inte om den modellen som ligger utanpå.

Men jag får som små finnar i öronen av plupparna, nån halvcentimeter in i hörselgången. Har rådfrågat läkare och de bara säger att jag ska rengöra lurarna noga varje dag, men det hjälper inte. Och när de väl är där så kan jag inte stoppa in plupparna i öronen, det gör skitont! :(

Någon som har varit med om något liknande eller har några förslag på lösning. Det låter inte som något stort problem, men det är verkligen jobbigt! Jag verkligen avskyr modellen som ligger utanpå öronen och kan inte ha den när jag rider eller jobbar med hundarna. Annars hade det säkert löst problemet.

Mvh Domino_s
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 668
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 235
Övr. Barn Jag är så så trött. Varje dag med min 8 åring är en kamp och har varit för jämnan känns det som. Varje samtal består till 90% av att få...
Svar
18
· Visningar
3 723
Senast: Diana
·
H
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra, känner mig fullkomligt som en idiot som gjort tvärtemot det jag hållt stenhårt på tills för några dagar...
Svar
16
· Visningar
3 447
Senast: Hjalti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp