Jobbig vid brunst. Behöver råd!!

L

Ls1990

Har ett 17-årigt sto som blir extremt jobbig under brunsten. det märks ingenting i ridningen, som tur är, men i stallet och framför allt i transporten är hon hemsk! förra året funkade munkpeppar bra, men det verkar inte ta lika bra denna gången... Behöver råd!! vad ska jag ge??

Sv: Jobbig vid brunst. Behöver råd!!

Har ett 17-årigt sto som blir extremt jobbig under brunsten. det märks ingenting i ridningen, som tur är, men i stallet och framför allt i transporten är hon hemsk! förra året funkade munkpeppar bra, men det verkar inte ta lika bra denna gången... Behöver råd!! vad ska jag ge??

Lider av samma problem med min stackars totto!
Jag är också hemskt intresserad av alla ev svar på detta problem, vill ju att min kära ska må bra!
Munkpeppar sade du?
Hur fungerar det?

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 424
Senast: Roheryn
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 258
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 970
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 456
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka