jobbig väntan

Sv: jobbig väntan

Vilket uppvaknande du gav mig.:idea: Har av nån knasig anledning tänkt att jag måste gå ner all övervikt innan vi försöker, men är nöjd om jag går ner en viss del också. Det kan faktiskt vara tillräckligt på flera sätt. Tack! Har verkligen försökt gå längre hundpromenaden, ikväll gick jag längre än jag brukar. I helgen åt man lite väl onyttigt, men åt iaf nästan bara grönsaker en middag. Försöker hålla mig till kolhydrater på morgonen (flingor hellre än bröd för på mackor blir det lätt onyttigt pålägg och fil och flingor går fortare innan jobbet, man kan variera fil/yoghurt och flingor också). Lunchen är ju oftast på jobbet och då blir det oftast banan och måltidsersättning. Har ett rätt rörligt jobb även om jag är taxichaffis (färdtjänst som innebär springa på sjukhus och spänna rullstolar), men tyvärr har det inte märkts på vikten. Äter aldrig pizza och sånt till lunch. Måste iaf vara rörlig och inte för mätt efter rasten. Bananen är mest för tugg och mättnadskänslan. Försöker äta nån mer frukt på jobbet om jag hinner. Måste påminna mig om att inte äta kvällsmat. Iaf inte mackor. Ofta görs det inte för att man är hungrig utan för man är sugen på nåt och kanske åt tidig middag. Man kan äta frukt om man måste ha nåt.

Märks det att jag är positiv nu??:banana:;)
 
Sv: jobbig väntan

:bump: Väntar med spänst på ditt + :D

Men en sak som slog mig bara, du vet att ¨det är kolhydraterna du ska undvika när du ska ner i vikt? Många avstår från fett men det måste man ha för att kunna bränna så akta dig för kolhydrater ;)

/A
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 173
Senast: sweet_extraa
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hua....är så himla nervös! Ska göra ett graviditetstest i dag eller imorgon bitti.....för att göra en lång histora kort; För ung 7...
Svar
8
· Visningar
5 176

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp