Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Edvin har fått en väldigt envis hicka, den kommer så fort han har ätit. De spelar ingen roll om han rapar eller inte, den kommer ändå. Han spyr väldigt mycket också, nån som vet varför. Tacksam för svar.
Min dotter både hickade och spydde under det första året men så lika plötsligt som det började upphörde det. Vad hickandet beror på vet jag inte men kräkningarna beror vanligtvis på att magmunnen inte kan sluta sig ordentligt. När barnet är runt året brukar det hela ordna sig av sig själv.Edvin har fått en väldigt envis hicka, den kommer så fort han har ätit. De spelar ingen roll om han rapar eller inte, den kommer ändå. Han spyr väldigt mycket också, nån som vet varför. Tacksam för svar.
Nej det måste man inte. Vissa bebisar rapar helt enkelt inte och andra, som min dotter som var västa kräkbarnet, hade garanterat fått upp det hon hade i magen om vi hållit på med alla raptrixen. Prova dig fram o se så inte lillen får ont i magen av att inte brruppaaMåste man rapa bebisen efter varje mål?
Jag brukar inte rapa Tuva, har inte märkt av att hon haft ont i magen...
Hon brukar kräkas minst en gång varje dag. Därför försöker jag låta henne ligga kvar ett tag efter målet, det är när man joxar med henne som det åker upp mat.