Jobbar för att kunna leva. Har jobbat med saker jag haft intresse för och brinner för men att jobba med det 40h/v vecka efter vecka tar effektiv död för mitt intresse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör det jag trivs med och tycker om, brinner för det gör jag nog kanske inte, och hade jag haft ekonomisk möjlighet hade jag definitivt gått ner i tid för att orka och inte helt slita ut mig i förtid.Jobbar du med det du älskar/brinner för eller är det bara för brödfödan eller seglar det in lite någonstans mittemellan?
Jag känner tacksamt att jag nu när jag närmar mig 50 gör precis det som jag älskar och brinner för.
Det tog ett tag innan jag insåg vad jag faktiskt är kapabel till och idag lever jag mina drömmar
Dela gärna med dig hur det ser ut för dig
Ditt svar är till 100 % giltigt för mig ocksåJag har ett kvalificerat tjänstemannajobb, väldigt roligt, men ingen dröm. Tjänar bra vilket är viktigt för mig och sliter inte ihjäl mig. Har dock heller aldrig drömt om att jobba med min hobby.
Låter som alternativ 2Jag tycker inte svarsalternativen är så tydliga. Jag jobbar inte med det jag brinner för, jag jobbar för att jag måste men jag är nöjd med själva jobbet och har inget drömjobb. Så för min del är det oklart om jag ska svara alternativ 2 eller 3.
Ditt svar är till 100 % giltigt för mig också
Eftersom jag vet var du bor så har jag levt med den där koksverksluften i 25 år, sen skiljde jag mig och slapp luktenBrinner lite på jobbet men är för kokset över 1000grader kommer ut . Men brinner inte för jobbet, mer än kul jobb och trevliga kollegor och ganska skönt jobb när det flyter på.
Jobbar på koksverk