Jobba med travare utomlands

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Prakas
  • Startdatum Startdatum
P

Prakas

På förekommen anledning, har fått lite frågor i ämnet via pm:

Här tänkte jag att man skulle kunna ta upp sådant som man undrar över när det gäller att arbeta utomlands med travhästar.

Tex så kan ju de som i likhet med mig jobbat utomlands berätta lite om sina erfarenheter,
och samtidigt så har de som är nyfikna på att göra det någonstans att vända sig med sina frågor?

Så, vad vill ni veta? :D

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Jobba med travare utomlands

Kul initiativ med en sån här tråd..
Kom dock ihåg att det INTE är tillåtet att efterlysa arbetsgivare på forumet ;) (kommentar i förebyggande syfte!)

Lines skrev:
Om myten stämmer:Att de hästskötare som dricker mest,är bäst?:angel:

Mmm, det va mkt partaj!!
Men det va j***igt kul!!! :D
Vi hade bara unghästar där jag var, å det är mkt intressant att se dom på travbanorna idag!

Senast ändrad:

vilken passande tråd! kommer själv åka iväg i januari till usa för att jobba någon som varit i staterna och jobbat?

Jag har varit i USA o jobbat i 3 år, med travhästar. Du får fråga något du vill veta, blir nog enklast så tror jag.... :smirk:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 618
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 231
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 489
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv