Jobba hos körtränare

F

Fjunet

Jag tänkte fråga er som är väldigt inne i körsvängen; är det vanligt att körtränare ha anställda? Vill ha kost, logi, liten fickpeng och möjlighet att ta med hästen - alltså inget "riktigt" jobb. Är det vanligt att körtränare söker folk?

Sv: Jobba hos körtränare

Jag pmar dig vet några som söker hästskötare!
/M

Bra fråga. Jag är också intresserad av något sådant efter studenten!

Nora, jag kan rekommendera dig några platser. Vi kan prata om det i helgen
/M

Åh så bra! Det får du gärna göra!! Tror dock inte att jag får ta med hästen...:smirk: Men det förenklar väl bara...

Såg en annons idag...

Fjunet skrev:
Jag tänkte fråga er som är väldigt inne i körsvängen; är det vanligt att körtränare ha anställda? Vill ha kost, logi, liten fickpeng och möjlighet att ta med hästen - alltså inget "riktigt" jobb. Är det vanligt att körtränare söker folk?

jag håller också med, bra fråga! Det skulle jag också vilja göra efter studenten, låter jättekul! det skulle ju inte vara heltfel att kunna göra det i sommmar heller förstås...

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Det skedde en liten konflikt på mitt arbete mellan min chef och min kollega (online så jag såg allt de skrev på den gemensamma gruppen...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 536
Senast: Ullmerkott
·
Skola & Jobb Kort bakgrund: Anställd på företag med start september 2023. Provanställning 6månader. Anställande chef/VD gav löneförslag som hen...
Svar
5
· Visningar
690
Senast: Jeffery
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar