amalia

Trådstartare
Idag har jag gått 60% av tiden enligt graviditetsuträkningen på familjeliv.se.

Det innebär att jag nu "bara" har 113 dagar kvar till förlossning!

(En helt meningslös tråd, jag vet;))

Sv: Jippie!!

Härligt, min snorpa är 8 månader nu. Njut av tiden! Den sringer iväg alldeles för fort.

För tidigt med syskon redan men jag blir alltid sugen när jag läser/ser gravida, så underbart.

Allt går så snabbt! Dina 40 % är snart över!

Och jag har bara 19% kvar!!!
Enligt min uträkning har jag gått 81% idag, och har 54 dagar kvar till förlossning!
Kan det inte vara dags nu, jag vill ha en bebis PÅ magen istället för I...

Ja, alla säger att det går alldeles för fort! Det gäller att njuta varje dag!

åh härligt :D själv har jag inte kollat min FL sida på några dagar, vet inte hur jag ligger till, men är i vecka 24 + 6 idag :) tiden går fort!!!!
Vilket datum är det dags?

hm.. snabbt och snabbt har gått 92% dvs har ca 23 dagar kvar till förlossning MEN jäklar vad less jag är. vill ha en bebis NU ju inte en fet mage och en otymplig kropp.

Ja, alla säger att det går alldeles för fort! Det gäller att njuta varje dag!

Haha, vad less jag var på den kommentaren när jag var gravid ... hade foglossning och var typ sängbunden de sista 6 (!!) MÅNADERNA. Fyyyyy gräsligt var det och jag visste varje dag exakt hur många dagar det var kvar till förlossning. Snacka om att det sniglade fram ... skönt att hon kom i v 38+0 :D.

Nu när hon är FÖDD går tiden dock fort och allt är ljuvligt! Men graviditeten tyckte jag var lååååååååååååång.

hm.. snabbt och snabbt har gått 92% dvs har ca 23 dagar kvar till förlossning MEN jäklar vad less jag är. vill ha en bebis NU ju inte en fet mage och en otymplig kropp.

haha tur att det är dags för dig snart då :D Men jag kan väl hålla med dig lite, BM säger att jag är stor för att vara i vecka 24-25 och jag börjar faktiskt (!!) känna mig liite otymplig...kan tänka mig att det är värre för dig då hihi!!

Hoppas att allt går bra för dig annars!!

Men då får du ju ta och uppdatera din BF i tråden, vad heter den, alla vi som väntar barn eller nåt.... :) Själv ska jag ut med en skorpion, vojne vojne!

Men då får du ju ta och uppdatera din BF i tråden, vad heter den, alla vi som väntar barn eller nåt.... :) Själv ska jag ut med en skorpion, vojne vojne!

hihi jag får väl ta och göra det :D om jag hittar tråden vill säga!!

jag har 11 dagar kvar, men rätt säker på att gå över tiden..
Det går iaf sjukt fort! Mina abetskamrater konstaterade att jag nog haft den kortaste graviditeten någonsin.. Jag var i v 20 -22 innan de fick reda på ngt:o
men som sagt... det är först nu jag käner mig sjukt less!

Borde bli en våg då :idea:
Som min sambo, så det är ett bra stjärntecken :D Rättvisa och allt vad det är!

Ja det blir det ju!! :laugh: toppen med rättvisa och sånt. nu måste jag läsa lite vad det står om vågen hehe :p

Liknande trådar

Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Bufera
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 751
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 526
Senast: Queen
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
2 543
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar