Jerez någon som varit där?

S

sleipner71

Det slumpar sig så att jag bokade en semestervecka i spanien och dagen innan jag åker hem börjar den stora hästferián i jerez!!! vilken lycka, i alla fall en dag hinner jag vara med, nån som har tips på boende en natt? de höjer ju priserna för detta...

Sen hittade jag en gård utanför som på lördagar har uppvisningar med både sto/föl, ridning mm (som ett stuteri) någon som varit på nåt sånt och vet om det är värt pengarna (150 spänn för 3-4 h)
 
Sv: Jerez någon som varit där?

Har inte varit där.. Men gud vad skoj!! :love: :banana:
150 kr för 3-4 timmar är ju inte mkt att våndas över, slå till!
Glöm inte att fotografera och rapportera tillbaka hit när du kommer hem! :)
 
Sv: Jerez någon som varit där?

När är det du har bokat resan? Ska ev boka in en resa till Malaga nu i vår, men vill ju tajma om det går... (rimmade ju:p )
 
Sv: Jerez någon som varit där?

Den stora festivalen börjar sön 6 maj och är en vecka!!!
 

Liknande trådar

Q
Avel Hoppas ni vill och vågar vara med och diskutera den här frågan för det här har jag gått och "sugit" på länge. Jag är jätteintresserad...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 551
K
Hästmänniskan Hur hade ni gjort i min sits? Det gäller alltså antingen att stå kvar där jag står nu eller flytta. Nuvarande stall: - Litet stall...
Svar
19
· Visningar
1 557
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
37 802
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hej! Det här blir väldigt långt men jag hoppas verkligen att någon kanske orkar sig igenom det och lämnar sina tankar för nu börjar jag...
Svar
17
· Visningar
1 588
Senast: Train
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp