Jegra och herr Jegra har fått en mini Jegra.

Svartfot

Trådstartare
Som alla fånigt stolta vänner (det är ju inte så att jag har gjort särskilt mycket) så vill jag gratulera dem båda och hälsa liten välkommen till världen.:bump:

Resten lämnar jag upp till dem att berätta.

Sv: Jegra och herr Jegra har fått en mini Jegra.

Jag grattar och allt via de stolta vännerna :)

Flera bukebebisar :love:

Grattis Jegra och herr Jegra till Minijegra!
Hoppas att allt har gått toppenbra, och att ni nu snusar bebis för fulla muggar!

Då det dröjer innan de kan berätta mer så kan jag väl avslöja att det är en stark och frisk "liten" jänta på över 4 kg och 50 cm :angel: ;). Som efter mycket om och men kom till världen onsdag morgon, efter ett kejsarsnitt.

Jisses, stackars Jegra, det måste varit en lättnad när det var över! Vidarebefordra en jättestor grattiskram till hela lilla familjen!

1333420080919.jpg

Milda Matilda!

Två dagar och redan sån skärpa i blicken! :bump:

Och söt är hon också! :love:

Hej allesamman!

Vi har kommit hem nu. Har fortfarande fullt upp med kaos i både kropp och sinne så jag återkommer när vi har bringat någon form av struktur i alltsammans (d.v.s. vilket år som helst ;) ).

Grattis tjejen!! Vilken fin liten tös ni fått :)

Ta hand om dig och familjen :bounce:

Grattis tjejen!! Vilken fin liten tös ni fått :)

Ta hand om dig och familjen :bump:

Har fortfarande fullt upp med kaos i både kropp och sinne så jag återkommer när vi har bringat någon form av struktur i alltsammans (d.v.s. vilket år som helst ;) ).

Jag skulle tro att du kan få någon liten paus med tid för buke redan om sju år, när lilla sötnosen börjar skolan! :D

Grattis till söt bebis!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 645
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 866
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 288
Senast: Badger
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 264
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?
  • Valp 2024