Järvsöfaks!

Russin8

Trådstartare
Vad tror ni, kommer han att ta sin 200:ade seger på lördag? Såg honom när han tog världsrekordet på gävle och fick gåshud när han kom in på upploppet:D

Tycker att han är värd sin pension nu. Han har gjort mycket för kallblodstravet. Och det är tack vare honom jag har en kallblodstravare hemma i stallet.

Så LYCKA TILL Järvsöfaks på lördag!!

MVH Russin8

Sv: Järvsöfaks!

Tror också att det kan bli tufft för honom. Men jag hoppas att han klarar det :bump:

MVH Russin8

Jag tror han grejar det på lördag.
Sista V75-starten, kanske sista starten öht - jag tror Persson har en räv bakom örat. Han vill nog inget hellre än att ta sista segern JUST på lördag. :) Och frågan är ju - finns det NÅN annan som inte vill att han ska det?

Det känns upplagt för seger trots att motstånd inte saknas....

Ja, Persson har nog inte bara en räv bakom örat, utan en hel flock:D

Få se om Järvsöfaks kan visa att han är världens snabbaste kallblod en gång till;)

Ska nog försöka åka och titta. För det är nog sista chansen för mig att se honom in action:crazy:

MVH Russin8 som inte alls är tokig i Järvsöfaks:angel:

jadu det får vi väl se.Men jag hoppas faktiskt på det :), men jag måste in till gävle och titta inte bara för faksens skull utan C.C kommer till gävle då ju :p

Ja det är ju inte bara en stjärna där. CC är ju inte helt fel han heller:D

MVH Russin8

Jag hoppas,tror,VILL att han vinner på lördag det vore ju så :devil: häftigt
bugar för kungen. sen blir ju int lördagen sämre utav att sveriges bästa varmblod e på plats+danmarks motsvarighet i sista:D

Det blir nog en riktig kul dag. Hoppas att det blir hyfsat väder.

Ja, Järvsöfaks är kung bland kallbloden. Han har varit så dominerande i många år. Känns nästan vemodigt att det snart är över:)

Är det någon som vet om han kommer att starta något mer? Eller är det här sista starten?

MVH Russin8

Enligt intervjun i travronden så startar han inte något mer om han vinner idag, annars planeras han starta på romme på fredag.

Jag var oxå där! Men jag måste ge Hallsta Lotus all heder. Han gjorde ett kanon lopp. Men det kändes lite surt att Järvsöfaks inte vann. Va på stallbacken coh dreglade över alla fina hästar. Och då särskilt kallbloden som jag är lite extra svag för.

Då får man hoppas att han vinner på fredag då!
Väldigt kul att se honom i alla fall.

MVH Russin8

När han var bara nåt år gammal sa nån att han kommer att gå långt, jo tjena tänkte jag.
Nu har han gått långt.

*KL*

Är det någon som vet hur det gick med Vingbo Sjärn efter hans skentur på stallbacken?

MVH Russin9

Tydligen ingen fara för han ska starta på fredag på Romme, den hästen har 9 liv, inte första ggn den är ute på skenturer......

Nej, jag har oxå hört att det inte var första gången han gjorde så!
Men skönt att det gick bra i alla fall.

MVH Russin8

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 134
Senast: tott
·
Hästvård Måste rådfråga, veterinär är kontaktad men har själv ingen aning i nuläget. Jag ligger själv i influensa och har inte varit i stallet...
Svar
17
· Visningar
2 810
Senast: WSLPZF
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 365
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 781
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar