• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fnobby
  • Startdatum Startdatum
F

Fnobby

Less... Kommer till stallet på eftermiddagen efter en helg då det mesta inte gått min väg direkt, och vad möts man av? En böjsena. Troligtvis i alla fall. Det var den starthästen... Vad tråkigt det är!

Måste bara få avreagera mig lite...

Sv: Jahapp...

Oj, sorry Ameo, nu hamnade jag nog i fel tråd, det var inte meningen! Du får flytta den.

Å, nej har Bulan fått en böjsena? Det var inte roligt att höra...

Nä..

Fast nu vet jag inte riktigt vad som är fel med honom. Han har fått någon slags reaktion och är jämntjock i hela benen, så nu går det inte att urskilja böjsenor eller annat överhuvudtaget...

Hmm.....låter konstigt det där. Hoppas det blir bra...

Liknande trådar

Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
326
Senast: alazzi
·
Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 675
Senast: Ramona
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
981
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har en ponny som nu har gått barfota i lite mer än ett halvår. Då han hittills bara har gått i hage o promenerar har han inga...
Svar
7
· Visningar
238
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka