Minerva
Trådstartare
Har lagt ut min Vovve på blocket nu..
Hittar jag rätt person så kommer han att flytta härifrån..
Konstigt.. det känns inte så där jätte jobbigt, är det fel på mig ?
Anledningen till att jag ska sälja honom..
1. Han va ett impulsköp ända ut i fingertopparna
2. Han är egentligen för stor för mig, är ivägen..
3. Han är FÖR mammig så fort jag rör på mig så ska han vara bredvid mig och se vart jag tar vägen..
4. Han får egentligen inte all den motion som raserna kräver.. Han skulle egentligen vara hos en riktig friluftsmänniska.
Så, därför blir det att sälja honom.
Istället kommer jag att skaffa mig en renrasig hund, en valp. som jag får uppfostra från början och som jag kan göra mer med..
Längtar så mkt tills jag kan gå på grytträningar, få gå på utställning med henne/honom...
Kommer att göra så himla mkt!
Skulle egentligen ha skaffat mig en renrasig hund efter Tilly, Men då köpte jag Ori istället.. enbart för att det va samma raser som tiken.. impuls säger jag bara...
Så håll nu tummar och tassar på att jag hittar en person som verkligen kommmer att göra allt för min lilla kis
Hittar jag rätt person så kommer han att flytta härifrån..
Konstigt.. det känns inte så där jätte jobbigt, är det fel på mig ?
Anledningen till att jag ska sälja honom..
1. Han va ett impulsköp ända ut i fingertopparna
2. Han är egentligen för stor för mig, är ivägen..
3. Han är FÖR mammig så fort jag rör på mig så ska han vara bredvid mig och se vart jag tar vägen..
4. Han får egentligen inte all den motion som raserna kräver.. Han skulle egentligen vara hos en riktig friluftsmänniska.
Så, därför blir det att sälja honom.
Istället kommer jag att skaffa mig en renrasig hund, en valp. som jag får uppfostra från början och som jag kan göra mer med..
Längtar så mkt tills jag kan gå på grytträningar, få gå på utställning med henne/honom...
Kommer att göra så himla mkt!
Skulle egentligen ha skaffat mig en renrasig hund efter Tilly, Men då köpte jag Ori istället.. enbart för att det va samma raser som tiken.. impuls säger jag bara...
Så håll nu tummar och tassar på att jag hittar en person som verkligen kommmer att göra allt för min lilla kis