Jahaja korning igen då!!!!

E

eileen1

Hmm....blir lite tokig på det här med korningar! :crazy:
Jag har tänkt att kora min hund nu det här året eftersom hon blir 4 år nästa år...å då är det försent.
Meeen nu till problemet, det finns ju inga korningar om man bor uppe i norrland, å den jag kan tänkas va med på (härnösand vilket är väldans lång bort) så ska nog min tik LÖPA samtidigt å då får vi ju inte vara med....:(
Är det någon som vet det här med korningar å MH Om det är lika om man har ett x antal hundar anmälda så måste det ställas upp med domare å funktionärer?????
 
Sv: Jahaja korning igen då!!!!

jag förstår inte hur du menar................:confused:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 343
Senast: Sel
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 759
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Jag är så trött på att grubbla i frågan och ni är väl lika less på att läsa om det antar jag, men jag behöver lite hjälp ändå. Jag...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 447
Övr. Hund Det finns en uppfödare i krokarna som sedan första stund gjort att folk höjt på ögonbrynen. Målet bakom uppfödningen har varit att tjäna...
Svar
5
· Visningar
1 657
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp