Fraggel_Tess

Trådstartare
Idag var vi med Elektra på återbesök hos vet. Ögat är mycket bättre och Elektra har inga bekymmer alls längre men den nya vet. tänker minsann inte släppa oss ur sikte. Hon vill att vi ska komma på ett återbesök till och det var nästan som hon letade fel idag på vår hund. Man blir en aning orolig :crazy:

Sv: Jaha...

Var glad att hon är noggrann. Bättre en som letar fel än en som stressar igenom undersökningen.

Ta det lugnt Fraggel, det är säkert inget fel och skulle det vara det så är det ju bara bra att vet. snokar ordentligt för att få bort det :idea:
Det kommer gå hur bra som helst :)

Hur går det för Er?

Har Ni varit på återbesök eller är det för tidigt?

Det är inte förrän på måndag men Elektra är pigg och precis som innan det började krångla. Hon äter, busar och är sig lik. Får väl hoppas allt är ok på måndag.

Har varit på återbesök idag och allt är bra. Så nu ska vi sluta med ögondroppar. Otroligt skönt att det är bra :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 790
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 862
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
765
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 566
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar