Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara att frågan kan komma upp känns fel. Man ska inte behöva ha anledning att tänka tanken ens.Men nån gammal stol och några dammiga böcker som @Soffan74 ändå skulle göra sig av med är väl inga större grejer att börja anmäla för. Vi vet ju inte hur deras relation ser ut, den kanske visst är väldigt proffesionell även om soffan tycker de är bästa vänner?
Ja.Jag håller med om att relationen mellan @Soffan74 och KPn låter väldigt olämplig. Men det fetade, var går gränsen där? Om t.ex. en äldre person har hemtjänst och är väldigt ensam, hemtjänstpersonalen är de personer hen träffar mest. Hen tycker lite extra mycket om en från hemtjänsten som hen träffar ofta, och testamenterar något till denne. Ska/bör hemtjänstpersonalen avstå då, eller hur fungerar det?
Står såhär på hemsidan:Försöker hitta lösenordet till sjukhusets wi-fi men går bet. Läkaren visste inte heller. Ingen här som råkar ha koll på vad ackis har för gästlösenord? @lil-sis kanske?
Funkar inteStår såhär på hemsidan:
LOGGA IN PÅ NÄTVERKET
Du behöver följande uppgifter:
Nätverk: Akademiska
Lösenord: sjukhuset
Är det nån hjälp?
Men alltså inte ens DET har de koll påFörsöker hitta lösenordet till sjukhusets wi-fi men går bet. Läkaren visste inte heller. Ingen här som råkar ha koll på vad ackis har för gästlösenord? @lil-sis kanske?
Bukemaffian fixade detÖhm. Bara för det så funkade lösenordet den här gången. Jag har seriöst provat samma ord flera gånger under dagen och fått felmeddelande
Ensam hemma. Firar med vin och chips och på spåret.
Älskar min sambo men det är rätt skönt att vara själv ibland.
Vilken jäkla fråga?Min rövhatt till ex frågade om jag verkligen vill träffa mina barn!
Verkligen. jag tror att hon har inte råd att åka 30 mil för att lämna över dom.Vilken jäkla fråga?
Kontaktmannen vet om att hen är min bästa vän...Din Kontaktperson ska ej vara din bäste vän, det strider mot alla regler och är högst olämpligt. Det vet säkerligen din Kontaktman om och han borde veta bättre. Om ni vill umgås privat på det sättet och utbyta gåvor så bör du tilldelas en annan Kontaktperson.