Jaguar mail avkommornas storlek!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tindra QRE
  • Startdatum Startdatum
Sv: Jaguar mail avkommornas storlek!

Här har du min JM avkomma, mamman är ca 166cm och mer vet jag inte eftersom hon är okänd :D

1år precis och ca 150cm. Hon var stor när hon föddes och jag räknar med att hon blir runt 167-170cm

090426033F.jpg

Hon är jätte fin, samma färg som min som föddes i förrgår. Den ser inte ut till att ha några tecken heller...

Hon har en pytte liten stjärn :D Färgen är jag lite fundersam över faktiskt. Ser ut som att hon blir ljusare nu när han släpper vinterpälsen

Jag tror att vår kommetr bli mörkare, men han är ljus runt mulen, och i jumskarna, runt ena ögat är han ljus och runt det andra är han mörk... det ska bli enormt spännande att se...

får man föresten länka till sin egen hemsida så att ni kan se bilder på hans färg?

Ja visst är hon läcker! ;)
Jacinta är u. Minnea (37) ue. Maraton uue. Lansiär

Vet inte riktigt hur stor min 08:a var vid födseln, men nu vid 11 månader är hon 148 cm i mankhöjd och 150 cm bak. Mamman är knappt 160 cm.

Här är en bild på Jacinta

Hon är så läcker Stommen- Kul att det håller i sig!

Jag har ett sto född 10, E, Jaguar Mail - National Zenith.
hon är snygg och väldigt bra typ, långbent! bra gångarter.
jag är jättenöjd med henne! ångrar inte att jag valde JM till mitt sto! får väl se sen om jag fortfarande är lika nöjd:) men stot har fått fina avkommor tidigare, och hon är snabb och kvick i både fram och bakben. och jag avlar mot hopp/fältävlan.
Hon är mätt som, 10månader 145cm, 1år 150cm i mankhöjd, rumpan 153cm.
hon blir nog strax under 1.70cm.
mamma är 168cm. och JM är ju 175cm.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 937
Gnägg Hejsan på er kära Buke 🌺 Har några funderingar som jag tror ni kan hjälpa mig med 😇 Jag håller ju på att studera nu igen, är en...
Svar
9
· Visningar
1 656
Senast: Nougat
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 481
Avel Går det att på ett ungefär veta hur stort ett föl troligtvis blir, baserat på föräldrarnas mankhöjd? Dvs om de är olika stora, annars är...
Svar
11
· Visningar
2 065
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp