Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tror att vår kommetr bli mörkare, men han är ljus runt mulen, och i jumskarna, runt ena ögat är han ljus och runt det andra är han mörk... det ska bli enormt spännande att se...
Jag har ett sto född 10, E, Jaguar Mail - National Zenith.
hon är snygg och väldigt bra typ, långbent! bra gångarter.
jag är jättenöjd med henne! ångrar inte att jag valde JM till mitt sto! får väl se sen om jag fortfarande är lika nöjd men stot har fått fina avkommor tidigare, och hon är snabb och kvick i både fram och bakben. och jag avlar mot hopp/fältävlan.
Hon är mätt som, 10månader 145cm, 1år 150cm i mankhöjd, rumpan 153cm.
hon blir nog strax under 1.70cm.
mamma är 168cm. och JM är ju 175cm.
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.