Jägersro 4 juli

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jägersro 4 juli

Japp, men vi missade de första loppen :(

Kan slänga upp ett pari denna tråden, så får väl moderator flytta om det inte har tillräckligt mycket galoppanknytning ^^

Vänta ett par minuter! :)

Edit: Visst var det morganhästen som hoppade hinder?

Nej det var nog painten tror jag? Fläckig sak? Morganhästarna var fux, svart, isabell och musblack.

Ja, en av paintarna hoppade också, men det var två hästar som hoppade, av olika raser. Var osäker på vilka som var morgan :p

Det var inte denna då?
2008_07040067.jpg

Annars var det kanske morganhästarna som kom med flaggan? :) Vid invigningen? Har nog bilder på dom också isf. Ska kolla! ^^

Edit: Nej, nu har jag hittat! Ska få upp dom på photobucket bara!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
15 101
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
783
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 258
Senast: kolblakkur
·
Gravid - 1år Dyker ibland upp i trådar här. Speciellt som orsak när en tidigare jätteengagerad "feministisk" man blir helt avstängd och oengagerad...
Svar
0
· Visningar
582
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka