Jag visste att han var en bebis...

MaRomer

Trådstartare
...och inte en hundvalp:angel:

19038089.jpg

19038087.jpg

Hmm... En bild säger mer än tusen ord...Vad säger då 2 bilder;)

Sv: Jag visste att han var en bebis...

Tack! Ska hälsa honom det när han tuggar på posten=)

AraSlei: Tack=)

Sötnos!
Med stort sugbehov!
Tänk bara på att bebisnappar är en stor anledning till operationer av små valpars magar.

:bow::bow::bow::bow::bow:
Precis ! Väldigt sött ! MEN har stått och assisterat på många operationer där nappar plockats ur valpmagar,

Finns bättre snutte saker ;)

Tesora

Precis ! Väldigt sött ! MEN har stått och assisterat på många operationer där nappar plockats ur valpmagar,

Tesora

Jag fick mest va med & plocka ut sten & tubsockor jag. Så orättvist :mad:;)

TS: andra bilden.. blicken är ju bara så underbar!

ah så sött :)

våran tik tog nappen av min syster unge när ungen låg på golvet, efter de fick hon behålla den :)

Vilken sötnos han är! :)

Hur har det varit med magen? Jag har tänkt på er.

Jo nu är det slut på mediciner, såhoppas att han håller sig frisk. Han har spytt e ggr men kan inte svara på om det var därför eller vad det beror på. Men han har iaf inte gjort något på flera dagar nu!=)

Han äter fortfarande i/d och får göta det ett bra tag till! Om han någonsin kommer kunna äta "vanlig" mat det vet vi inte men bara han mår bra så mår vi bra=)

Annars så ska han bara lyckas ta igen 5 kg i vikt..hehehe men de kommer han nog aldrig kunna göra=)

Tesora

Jo jag vet detta och det ara bara en kul grej. Han har den ju inte alltid=)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 956
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 030
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka