Niki 27 Mar 2013 #41 Sv: Jag vill se... Två alternativ: Det är kor i bakgrunden. Jag vill se en häst av en i Sverige ovanlig ras!
Sv: Jag vill se... Två alternativ: Det är kor i bakgrunden. Jag vill se en häst av en i Sverige ovanlig ras!
Jaag 28 Mar 2013 #42 Sv: Jag vill se... Den svarta ponnyn, en Zemaituka ponny. Har för mig att dom inte är värst vanliga i Sverige Jag vill se en häst/ponny som rids i repgrimma
Sv: Jag vill se... Den svarta ponnyn, en Zemaituka ponny. Har för mig att dom inte är värst vanliga i Sverige Jag vill se en häst/ponny som rids i repgrimma
Norna 28 Mar 2013 #43 Sv: Jag vill se... Unghästen rids in med repgrimma. Har dessvärre inga kort i action utan mest stilla stående. Hoppas att detta duger. Jag vill se en häst som tricktränas.
Sv: Jag vill se... Unghästen rids in med repgrimma. Har dessvärre inga kort i action utan mest stilla stående. Hoppas att detta duger. Jag vill se en häst som tricktränas.
Jaag 29 Mar 2013 #45 Sv: Jag vill se... Eftersom att det gått ett tag nu så byter jag. Jag vill se en katt som är på hästryggen
Sv: Jag vill se... Eftersom att det gått ett tag nu så byter jag. Jag vill se en katt som är på hästryggen
nejlica 29 Mar 2013 #46 Sv: Jag vill se... Visserligen blöt och snorig häst, men det kanske inte gör någonting när hon är så söt? Jag vill se en häst som pussas!
Sv: Jag vill se... Visserligen blöt och snorig häst, men det kanske inte gör någonting när hon är så söt? Jag vill se en häst som pussas!
Jaag 29 Mar 2013 #47 Sv: Jag vill se... Det får väl gå, men bara för att hon är såå söt Duger den här? Annars får någon hoppa in med en bättre Jag vill se en connemara som hoppar
Sv: Jag vill se... Det får väl gå, men bara för att hon är såå söt Duger den här? Annars får någon hoppa in med en bättre Jag vill se en connemara som hoppar
Cornelia 29 Mar 2013 #49 Sv: Jag vill se... jamen det har ju jag! Lilla Jag, welsh- sto f. -91 Jag vill se en riktigt maffig nordsvensk hingst.
Sv: Jag vill se... jamen det har ju jag! Lilla Jag, welsh- sto f. -91 Jag vill se en riktigt maffig nordsvensk hingst.
Cornelia 29 Mar 2013 #52 Sv: Jag vill se... Hade jag också, om det är ok med förra årets ... Då önskar jag mig en shire!
Eyleen 29 Mar 2013 #53 Sv: Jag vill se... Det där var det sötaste jag sett på länge ^^ som tagen ur en saga!
Eyleen 31 Mar 2013 #54 Sv: Jag vill se... Jag tycker om denna tråd! Jag provar med en ny request! ^^ Jag skulle vilja se ett ekipage som hoppar barbacka
Sv: Jag vill se... Jag tycker om denna tråd! Jag provar med en ny request! ^^ Jag skulle vilja se ett ekipage som hoppar barbacka
PopcornPlayer 31 Mar 2013 #55 Sv: Jag vill se... Jag för hundra år sedan Jag vill se en sockersöt ponny med ett sockersött barn på
Cornelia 31 Mar 2013 #57 Sv: Jag vill se... Får jag vara med igen eller kastar ni ut mig nu ....? KE Neo, född -12, fullblodsarab ... Vill se en stor palomino, alltså ingen ponny!
Sv: Jag vill se... Får jag vara med igen eller kastar ni ut mig nu ....? KE Neo, född -12, fullblodsarab ... Vill se en stor palomino, alltså ingen ponny!
Mirre Trådstartare 2 Apr 2013 #58 Sv: Jag vill se... Eftersom det inte kommit någon bild så lägger jag in en ny önskan. Jag vill se en snögallop
Sv: Jag vill se... Eftersom det inte kommit någon bild så lägger jag in en ny önskan. Jag vill se en snögallop
K KasperTim 2 Apr 2013 #60 Sv: Jag vill se... Barbacka galopp från 2010 på min bäste vän! Jag vill se en svart arab!