Milene 9 Maj 2013 #141 Sv: Jag vill se... Okej, inga hoppande kallblodstravare alltså. En varmblodstravare som hoppar, då..?
Sv: Jag vill se... Okej, inga hoppande kallblodstravare alltså. En varmblodstravare som hoppar, då..?
mollyphlox 9 Maj 2013 #142 Sv: Jag vill se... En hoppande varmblodstravare, skimmel dessutom Då vill jag se en bild på ett sto med föl!
Sv: Jag vill se... En hoppande varmblodstravare, skimmel dessutom Då vill jag se en bild på ett sto med föl!
Cornelia 9 Maj 2013 #143 Sv: Jag vill se... Exelencja och hennes Eliza Day Jag vill se ett mini- föl!
Trott 12 Maj 2013 #144 Sv: Jag vill se... Inget mini-föl... då vill jag se en shettis på dressyrträning/tävling!
Pallen 12 Maj 2013 #145 Sv: Jag vill se... Shettis som tränar dressyr Jag vill se en shire som blir riden.
Pallen 14 Maj 2013 #147 Sv: Jag vill se... Jag och min förra medryttarhäst för 100 år sen Jag vill se en prickig ponny.
Mineur Moderator 14 Maj 2013 #148 Sv: Jag vill se... F.d. medryttarponny som var lite prickig i alla fall Jag vill se en hoppande hingst.
Sv: Jag vill se... F.d. medryttarponny som var lite prickig i alla fall Jag vill se en hoppande hingst.
tindra 14 Maj 2013 #150 Sv: Jag vill se... CiCi Senjor Ask, lite suddig men men... Jag vill se en ponny som löshoppas
Fjellheim 15 Maj 2013 #152 Sv: Jag vill se... Ponnyhingst som löshoppar: Jag vill en actionfylld bild, fri tolkning
supercassie 15 Maj 2013 #153 Sv: Jag vill se... Upploppsstrid, Maddox (brun-vit dress) vinner sista lördagskomben!' http://stallmalmborg.se/maddox-101226.jpg Jag vill se en kallblodstravare i ovanlig färg...
Sv: Jag vill se... Upploppsstrid, Maddox (brun-vit dress) vinner sista lördagskomben!' http://stallmalmborg.se/maddox-101226.jpg Jag vill se en kallblodstravare i ovanlig färg...
Rouise 16 Maj 2013 #154 Sv: Jag vill se... eftersom det har gått ett dygn... Smyger in med en Shire som blir riden eftersom det efterfrågades utan framgång tidigare: (lånad bild från en kompis) och så tar vi samma igen: vill se en kallblodstravare med en ovanlig färg!
Sv: Jag vill se... eftersom det har gått ett dygn... Smyger in med en Shire som blir riden eftersom det efterfrågades utan framgång tidigare: (lånad bild från en kompis) och så tar vi samma igen: vill se en kallblodstravare med en ovanlig färg!
Trott 19 Maj 2013 #157 Sv: Jag vill se... Okej inget kallblod. Då vill jag se ett barn (under 12 år) som tävlar dressyr!
Mirre Trådstartare 20 Maj 2013 #158 Sv: Jag vill se... Inget tävlande barn? Då vill jag se ett westernekipage
Norna 20 Maj 2013 #159 Sv: Jag vill se... Ett westernekipage kommer lastat. Här är vi på tävling. Jag vill se ett välmatchat ekipage.
Sv: Jag vill se... Ett westernekipage kommer lastat. Här är vi på tävling. Jag vill se ett välmatchat ekipage.