Jag vill också ha en bil

Gammeln

Trådstartare
Jag vet inte vad som är värst sexskämtet eller bilen. Men jag bestämde mig för bilen. Varför? Jo därför att det var en jävla tur att det var en kvinna som brände av sexskämtet och då kan ju liksom inte feministerna börja skruva på sig och köra sitt anspelningar-på-sex-tjafs. Så därför blev sexskämtet inget lågvattenmärke eller fy fan va plumt eller vad ni nu vill. Däremot är det mer konstigt att han fick en bil men inte hon. Det är väl inget konstigt att nån får en bil. Det sker ju jämt o ständigt i ridsporten :meh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 611
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 405
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ eller i alla fall min sömn :( Jag har bott i min lght i ett år. Innan bodde en stor utlänsk familj ovan mig.6 vuxna och flera barn, dom...
2
Svar
35
· Visningar
10 955
Senast: Amha
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden...
2
Svar
29
· Visningar
3 785
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka