Fy fan vad jag har mått dåligt idag. Migrän och kallsvettats för jag har varit så illamående. Nu börjar det tack och lov släppa! Bara lite dunkande i pannan kvar. Det konstiga är att det kom på vänster sida. Jag kan bara minnas en gång som jag har haft huvudvärk på vänster sida de sista åren. Det är alltid höger annars.
Överlag är det inte alls bra
Jag är verkligen megadeppig och allt känns meningslöst. Ångest, panik och katastroftankar om allt och ingenting och allting däremellan. Jag vill bara sova bort dagarna för att slippa allt, men jag kan inte sova ens när jag inte tar koffein. Sover jättedåligt på nätterna också och vaknar jättetidigt och kan inte somna om. Kan inte göra något heller för jag orkar inte och om jag ändå försöker så flyger ångesten i taket. Mådde ju dåligt redan innan jag åkte och hämtade hö så kanske är det den ansträngningen som fortfarande sitter kvar och har gjort allt ännu värre igen. Men höet är åtminstone jättebra, luktar underbart och marsvinen älskar det! Det blev drygt 2000kr för ca 90kg om jag räknar in bensinen och tåget så inte direkt billigt, men det är det värt för marsvinens skull och nu behöver jag inte oroa mig för hö på flera månader. Det har varit mycket ångest över deras hö under lång tid nu