Nu har pojkvännen åkt hem igen för denna gången och här är så ensamt ensamt ensamt
Jag längtar jättemycket till han flyttar hit till stan så vi bara kan gå till varandra när vi vill och slipper köra/åka tåg varje gång.
Imorgon bär det av till Lund. Först tåg till mamma för att hämta bilen, sedan inom Bellas uppfödare och dumpa av en massa saker, sedan till Lund och hämta hö och på hemvägen hoppas jag att jag har ork att åka inom Gittes tygkälla, men det tror jag inte att jag kommer att ha. Det är inte lika roligt att gå runt där ensam heller, men jag hade behövt något coolt svartmönstrat sweatshirttyg för min älskade svarta sweatshirtklänning håller på att ge upp och jag kan inte hitta en enda jag gillar som finns i rätt storlek. Om jag ska köpa en tröja att sy om så behöver den vara minst 80cm, mer troligt 85cm, lång och det hittar jag bara ziphoodies. Sedan måste jag åka hem med höet, tillbaka till mamma och sedan ta tåget hem igen. Men vad skönt det kommer att kännas att ha ett helt billass med hö så jag bara kan vräka på till marsvinen!
Sista dagarna har varit värsta bergochdalbanan igen. Jag pendlar mellan superspeedad och tokångest. Men jag har iallafall fått jättemycket tvättat och diskat så där är jag snart ikapp och lägenheten är bara halvkaos. Den värsta meningslösheten har gett med sig igen också tack och lov!
Jag bara önskar att jag hade kunnat sova en stund på eftermiddagen så jag hade sluppit krascha varje eftermiddag/kväll