Jag vill ha en nakenhund..

movi

Trådstartare
Ja,efter att ha tagit hand om min hund idag..Vanligt folk har nog hall-mattor..jag har halm-mattor..:eek:,och det går inte att få bort,sitter som inkapslat i pälsen,ja överallt..Bara hon skakar sig,så får jag en ny matta..

Så efter en ridtur på stubben,så såg jycken ut så här..och hon njöt nog,men hon och hästen var nog dom enda..
23087548.jpg

23087476.jpg

23087010.jpg

23087589.jpg

Sv: Jag vill ha en nakenhund..

Bara att ge upp och börja mocka inne istället för att dammsuga... :D

Men nog såg hon ut att njuta alltid.

Så här såg hon ut när ridturen startade på stubben..jag hade borstat henne lite,i samma veva som hästen..
Otack är världens lön..ja det fick en ny betydelse idag..
23087597.jpg

Eller låna min afghanhund en vecka och inse hur bra du faktiskt har det ändå. ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 834
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 912
Senast: geting
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 876
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 506
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka