Jag Vill BÖrja Med Galopp!!!

A

Andrea1986

Jag blir gråhårig!
Hur ska jag börja?
Är jag för gammal?
Är jag "för liten"?
Jag har bara sysslat med "vanlig ridsport" innan, och jobbat hos några elitryttare i dress. & Hopp..

Men det har aldrig innerst inne varit det jag velat. men eftersom jag aldrig haft någon i min närhet som sysslat med sporten (galopp) så har det blivit att jag inte vetat hur jag skulle gå till väga..

Men jag blir snart tokig! JAg får kalla kårar när jag ser galoppen på tv, läser i tidningar osv.. Jag önskar att jag fick vara en del av det.
Och nu tänker jag försöka göra allt jag kan för att starta upp något!

Snälla hjälp mej, alla galoppmänniskor som sitter bakom dataskärmarna o knappar på buke.. :)

Andrea
(jag bor i skåne)

Sv: Jag Vill BÖrja Med Galopp!!!

Tag kontakt med skånska Ponny galoppen .Gå in på www.galoppsport.se Gå in på länkar och klicka dig vidare till ponnygaloppen.Lycka till!!!!

sök på gamla trådar, finns mycket tips där. Annars får du helt enkelt leta reda på närmaste tränare, gå dit och presentera dig och fråga om du inte kan få hjälpa till där.

*peppar* Kämpa på, det är värt det!! :D

hon heter ju 1986, antar då att det innebär att hon är 20år, ponnygalopp får man väl bara tävla tills ,man är 18? håller med malanmjöl försök maila eller ringa en tränare i närheten, om du bor i skåne borde inte de vara så svårt att hitta någon i närheten....
Lycka till!:bump:

Jockeyjoe skrev:
hon heter ju 1986, antar då att det innebär att hon är 20år, ponnygalopp får man väl bara tävla tills ,man är 18? håller med malanmjöl försök maila eller ringa en tränare i närheten, om du bor i skåne borde inte de vara så svårt att hitta någon i närheten....
Lycka till!:bump:

Naturligtvis!!!Tittade på en annan tråd innan så det blev fel.Men det går fortfarande att gå in på www.galoppsport.se men länka till Amatörryttar klubben så får du hjälp. Ber om ursäkt igen:bow: :bow: :bow: :bump: :bump:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka