Jag tycker nya equippa är bra !

Status
Stängd för vidare inlägg.

gummisnodd

Trådstartare
Hej!
Jag tycker att nya equippa är riktigt bra och jag vill inte alls ha ett nytt "annonsforum" här på buke/
Maria

Sv: Jag tycker nya equippa är bra !

Men equippa finns ju kvar, dock är länken till radanonserna sedan häromdagen bukes eget annonsforum... Och det finns 711 trådar om equippa nu...

Sv: Jag tycker nya equippa är bra !

Vad jag vet är du den första odelat positiva som skrivit här eller skickat mail till mig. Det är rätt många som har hört av sig.

Därför har det nu blivit som det har blivit.

Om du har några synpunkter på vad som kan förbättras i Bukefalos radannonssystem är du välkommen att lägga in dina tips och råd i den långa tråden om det nya annonssystemet.
Som skrevs tidigare finns det redan ganska många trådar om annonssidor, jag låser därför denna och några till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 887
Senast: Enya
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar