JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Sariz
Startdatum
Startdatum
9 Jul 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
187
Hoppar av lite tidigt kanske =P
Gnägg
Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig.
Jag är...
Gnägg
...firar 100 år i sommar!
Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Gnägg
Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Letar efter en fin jordglob med aktuell karta. Ngn som kan tipsa mig? Verkar svårt att få information om det är aktuella kartor eller gamla.
Lilla
10 minuter sedan
Svar: 1 854
Visningar: 61 422
Allmänt
Sevärdheter västsverige?
Tjatter Det gör det! Vitlycke är till och med ett världsarv.
Kl
Smögen är inte helt igenproppat med turister när ni är här så det är ju fint...
bumpo
11 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Där är du snällare än mig. Jag är helt övertygad om att alla, eller i princip alla, förstår att en hårt åtspänd nosgrimma gör ont på en...
JohannaB
Alldeles nyss
Svar: 470
Visningar: 23 167
Grenar
Uppdateringstråd #2
Gnägg Idag var känslan mycket bättre på banan, hade fokus på att inte tappa kroppskontrollen när Elsa tappar balansen och trycker in utan...
EZMK
Igår kl 21:54