Jag skänker Cilla en tanke

Sv: Jag skänker Cilla en tanke

10 Över 4 föddes vår son. :D fick se honom snabbt, och peta lite, nu är han en våning upp för undersökning.

Han ser ut som en rumpnisse. :D

10 Över 4 föddes vår son. :D fick se honom snabbt, och peta lite, nu är han en våning upp för undersökning.

Han ser ut som en rumpnisse. :D

nämn inget på FB är ni snälla!!!!!

GRATTIS!!!!

Var bara tvungen att logga in och kolla läget, precis i tid tydligen. Vi gillar snabba uppdateringar :D

Stort grattis, snyggt jobbat Cilla! :D Nu håller jag tummarna att den lille rumpnissens hjärta funkar fint.

Rumpnissar är underbara! :)
Stort grattis, så härligt! Jag håller tummarna.för det lilla hjärtat!

Lånar sista knappen för att säga GRATTIS!!!

Och coolt med direktuppdatering på Buke, värsta stålkvinnan :bow: (Själv hotade jag att döda den som så mycket skickade ett enda sms, haha!)

Har följt dina trådar i tysthet och vill bara säga GRATTIS till hela Cilla-familjen till den lilla pojken! :bump:

En liten rumpnisse :love:

Hoppas hoppas hoppas hjärtat fungerar fint nu!!

Grattis igen!

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 025
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Bufera
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka