värkarna har avtagit, väntar på att ballongen ska trilla ur/vattnet ska gå/klockan ska bli 4, då plockas ballong ut.... vet inte vad som händer sen dock.
bäbis är inte fixerad än, så dom är lite avvaktande på att ta hinnorna, vill inte att naveldträngen ska följa med ut
får försöka vila lite nu, vet aldrig hur länge det dröjer innan nästa sömnmöjlighet ges!
kommer vara barnläkare på plats när det väl är dags.
men otroligt nog är kurvan perfekt, UTOM just det att det slår för fort, ligger runt 180 nu.
ska ligga mellan 110 och 150 nu.
vet inte vad som händer efteråt, försöker ta det som det kommer, leva i nuet och inte oroa mig. (hemläxa från min kurator )
väntar på att bli bortkopplad nu, så ja kan gå och kissa och borsta tanden.
borde alltså vara öppen 3 cm nu, väntar på undersökning.
nu blev det ju lite spännade igen! tänk om dom tar vattnet och sätter värkdropp nu då! hjälp! EDA känns högst realistiskt nu kan ja lova, den lilla sm'rtan ja hade förut känns som det räcker.....
jag vill ju inte ha ont, vill bara ha bäbis.
Gravid - 1år
Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.