* Jag ska få en hund !!!! *

S

soffeloffan

Igår var vi på fest hos en av mina föräldras kompisar !!! Där fanns 2 st små dvärgschnauzer ( Hur det nu stavas ) Pappa ska aldrig ha en hund men igår blev han fäst vid rasen och sa - Om jag ska ha en hund är det en sådan hära !! Mamma o jag fattade inte först !! och nu ska vi ha en hund nästa sommar !! Jag kan inte fatta det unnu att vi ska ha en hund hemme i vårt hus nästa sommar !! // Förlåt om ni inte förstår men jag är så glad så jag bara skriver !! // Sosso
 
Sv: * Jag ska få en hund !!!! *

Gud så kul för dig! Jag har sjävl en dvärgschnauzer som är åtta år! hur söt som helst :love: Han är en salt å peppar. Dvärgschnauzern är verkligen en jätte bra hund med ett otroligt charmigt temperament. det ÄR verkligen en liten hund i stor förpackning. Men måste bara tillägga att de lätt blir lite kaxiga om man inte uppfostrar de på rätt sätt. Jag rekommenderar starkt att ni går på valpkurs med honom/henne å helst en kurs till. en grej till, dvärgschnauzer har ju blivit så otroligt populära nu det senaste året, och har nästan tagit chihuahuans plats så därför får ni kolla uppfödaren ordentligt eftersom det finns många oseriösa som bara e ute efter att tjäna pengar nu när rasen e så populär. men det blir nog bra!
 
Sv: * Jag ska få en hund !!!! *

Jaa.. Jag ska åsså ha en peppar o salt ! Jodåå.. vi ska gå på valpkurs och därefter blir det väll små kurser framöver !! Jag kommer att börja träna agility och har hört att de är mk bra för det och även vakthund !! Såklart att vi ser till uppfödaren innan vi köper den !! Vi vill ha en från en mer känd uppfödning !! Hoppas att året går fort för vi diskuterar namn här hemma !! ( om vi nu inte vill ha namnet den har )):D
 
Sv: * Jag ska få en hund !!!! *

Jo.. Det kom så hastigt så vi har inte hunnit att planera !! Och vi i familjen måste spara till 10.000 !! Pappa tänker inte lägga en krona !! Jag frågade pappa - om jag kan få ihop 10.000 så kan vi väll haen sådan hund.. Och ahn sa jaa !!! Så nu tar jag inga risker med pengar !
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 161
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 537
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 706
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 970
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp