H
horse_lover
jag har en connemara-ponny å han vill inte hoppa han vägrar å så blir det damerna först! vad ska jag göra med en 8 årig hingst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
shampiz skrev:Du borde nog ägna lite mer tid åt alla dina hästar som du samtliga verkar ha väldiga problem med och mindre tid till att sitta och hitta på massa fåniga inlägg här på Buke. Då kanske du får bukt med alla dina hingstar, ston, friserhästar, connemaror, hästar som "rummer" från hagen och alla funderingar om vilken ny häst du ska köpa och allt mer problem som du har.
horse_lover skrev:jag har en connemara-ponny å han vill inte hoppa han vägrar å så blir det damerna först! vad ska jag göra med en 8 årig hingst?
shampiz skrev:Du borde nog ägna lite mer tid åt alla dina hästar som du samtliga verkar ha väldiga problem med och mindre tid till att sitta och hitta på massa fåniga inlägg här på Buke. Då kanske du får bukt med alla dina hingstar, ston, friserhästar, connemaror, hästar som "rummer" från hagen och alla funderingar om vilken ny häst du ska köpa och allt mer problem som du har.