jag orkar inte med!

H

horse_lover

jag har en connemara-ponny å han vill inte hoppa han vägrar å så blir det damerna först! vad ska jag göra med en 8 årig hingst?

Sv: jag orkar inte med!

Varför är han hingst?? Du kanske inte hinner träna så mycket, tre/fyra hästar är ju ganska mycket för en 9-åring.:confused: Och dessutom två hingstar som kräver en hel del.. sälj alla utom en ponny så hinner du nog med... och ponnyn börjar hoppa... :idea:

Du borde nog ägna lite mer tid åt alla dina hästar som du samtliga verkar ha väldiga problem med och mindre tid till att sitta och hitta på massa fåniga inlägg här på Buke. Då kanske du får bukt med alla dina hingstar, ston, friserhästar, connemaror, hästar som "rummer" från hagen och alla funderingar om vilken ny häst du ska köpa och allt mer problem som du har.

shampiz skrev:
Du borde nog ägna lite mer tid åt alla dina hästar som du samtliga verkar ha väldiga problem med och mindre tid till att sitta och hitta på massa fåniga inlägg här på Buke. Då kanske du får bukt med alla dina hingstar, ston, friserhästar, connemaror, hästar som "rummer" från hagen och alla funderingar om vilken ny häst du ska köpa och allt mer problem som du har.

:bow: :bow: :bow:

hahaha.....
det är ju märkligt om tjejen är nio år gammal o har så många hästar o dessutom en connemarahingst, har hon inga förälfrar som tar något ansvar eller? nääääe det verkar bara som om tjej stackarn inte har nåt bättre för sig och ljuger ihop en del :rofl: :rofl:

Har ni tänkt på att horse_lover aldrig någonsin kommenterar inläggen....
Kanske detta bara är en vänlig själ som ger oss andra sysselsättning genom att författa hästproblem som tvingar läsaren att gnugga geniknölarna;)

horse_lover skrev:
jag har en connemara-ponny å han vill inte hoppa han vägrar å så blir det damerna först! vad ska jag göra med en 8 årig hingst?

Ajaj!! Hur kunde jag missa det?!!!!!!!
Man ska inte hoppa före hästen.
man ska hoppa samtidigt.:bump: :bump:

Sälj honom till mig :love: Nej, jag skojade bara! Men har du funderat nåt på varför han stannar?

shampiz skrev:

:bow: :bow:
Dessutom e hon bara 9 år.... :confused: upptagen tjej!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: Ponylove
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 419
Senast: Strandad
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar