Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bra att ni hittade ngt annat.. men hela saken later konstig.. om de reser mellan sverige och florida maste de ju ha ngn som tar hand om hasten fulltid nar de ar borta..
Nu vet jag inte om de ar svenska eller inte.. men i usa ar det helt annorlunda hastregler an i sverige.. hastar star inne langre, inget problem att ha dem ensam etc etc.. att hovar ser for djalvliga ut ar det ingen som bryr sig om..
Men som du sa, du kan anmala om du vill, ditt choice, men sedan ni ar darifran skulle jag nog lagga allt pa hyllan och ga vidare.. hoppas det fungerar pa ditt nya stalle..
Här där jag bor så anses det "knäpp" tid, kanske fel ordval men kalla det udda ist.
I de flesta kollektivstall tas dom in senast nio då folk vill vara hemma med familjen i tid.
Jag som har mina hemma tycker inte alls 23 är udda tid, men jag ha ju inga regler än mina egna att följa heller.
Håller me dig.. Kan hästarna vara ute till den tiden så vrf inte? Det är ju inte meningen att hästar ska stå inne i små boxar mer än dom e ute å rör på sig.
Lägger till att jag inte vet hur deras häst har det. Åker förbi ibland men det är mörkt i stallet. Vågar Inte gå fram och titta. Så kanske har hästen fått en ny plats i ett annat stall.
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Ekonomi & Juridik
Hej hej
Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...