Jag måste hitta en....

K

KHARISHNA

tränare! Skall antagligen vara med i arab sm men då jag har tränat för en tjej i sthlm å nu flyttat till nyköping så skulle jag vilja ha tips på en bra tränare? Som åker runt?
Någon som vet?
Mvh/Agnes

Sv: Jag måste hitta en....

jag har varit inne på den sidan förrut, men till saken hör att de western tränarna ofta stannar på sin ranch dom åker inte runt till privat personer och det är någon sådan jag behöver. Men tack ändå!
Ingen annan?

Det lättaste är kanske att prata med klubben? Ibland kan de rekommendera någon som brukar åka ut o hjälpa till lite. Kanske har du gjort det men inte fått napp..

Där sa du det! Tack det ska jag försöka med!

finns det någon propp ute till arab-sm?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 561
Senast: Mia_R
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 869
Senast: Oh_really
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama