Jag kan inte se på film

T

tottis

Hej
Finns det nån som kan hjälpa mig- när jag försöker se på film i datorn så får jag upp en ruta där det står :xplorer har orsakat ett fel i normanpf.DLL explorer stängs.Prova att starta om datorn.
Men det hjälper inte. Jag har i ca 4 mån nu haft olika trojanska hästar- men äntligen blivit av med dem-för den här gången. Vad ska jag föra för att inte få dom tillbaka???
Tacksam för svar.
 
Sv: Jag kan inte se på film

I första anblicken verkar filen tillhöra Norman virusprogram? Testa att uppdatera (ominstallera) det först.
 
Sv: Jag kan inte se på film

Jag försökte ominstallera norman- men det hjälpte inte.
Är det nån som har fler förslag???
 
Sv: Jag kan inte se på film

norman är ett virus program- med både brandvägg antivirus skydd.
Ingen som har något förslag???
Det står att explorer har orsakat ett fel i normanpff.dll har ominstallerat detta , men inget hjälper.
Datorn stänger av sig.
 
Sv: Jag kan inte se på film

Snart blir jag tokig. När jag går in tex här på buke och vill se på filmsnuttar på hästar som folk ahr lagt upp. Så kommer det upp en tex Explorer har orsakat ett fel i okänd. Starta om datorn. Men det hjälper inte. Vet ni vad jag kan göra åt detta- det är så irriterande.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 089
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 798
Senast: Inte_Ung
·
Fordon Min SAAB 9-3 började igår varna för fel på rattlås. Jag uppmanades att stanna snarast. Jag var nästan hemma, så det struntade jag i...
2
Svar
37
· Visningar
3 484
Senast: Amha
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp