Jag har skådat ljuset!!!

Sv: Jag har skådat ljuset!!!

Jennifer då! Har du missat svampflorans effekt på överlinjen???

Citerat ur boken "Svampflora för AR-ryttare"...:

"Du tager ett stycke championer (se Fig. 357 på sid. 859), lägg den under magen till vänster om punkt 1
(se Fig. 12 sid. 5). Tag sedan lika delar karl johan med sned hatt. Skiva foten som på fig. 739 (se sid 900). Vill du få ett extra väl undertramp, tag tre (3) gula skivlingar och skiva dem likt karl johansvampen och blanda ihop dessa.
Vid extra hettsig häst, tag ett stycke giftsvamp av arten Stressus Nerus (se Fig. 63 Sid. 40), fodra hästen en timme innan ridning. Var nogran med doseringen, effekten vid överdos är kroniskt horisontellt läge utan puls."

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 349
Senast: IngelaH
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 003
Senast: Nepenthe
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 550
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama