Jag har en champinjon!

Jeps

Trådstartare
Min lilla borderfröken klarade sitt A-prov i Finland igår och kan numera titulera sig svensk och finsk jaktcampion gryt.
Domaren var nog ganska snäll för hon gapade som en galning i tomrevideringen. Rävarbetet är i alla fall i topp så hon fick sitt pris!
19591678.jpg
[/url][/IMG]

Senast ändrad:
Sv: Jag har en champinjon!

GRATTIS! Vad roligt!

Vem dömde?

Stam?:)

Vår lille finske hane skulle vi åkt till Pomarkulägret med i år, men han är konstigt sjuk så att allt har fått ställas in.. Så det bidde inga championat iår:(

Synd att det inte blev lite tidigare, då hade ni kommit med i årsboken:D

Gilly

Jag var ju inte med, utan hon var med uppfödaren så jag vet inte vem som dömde. Hon är e. Rockamore Rockport (Muscot) u. Lappstintans Tequila.
Uppfödaren var ganska stolt när hon packade in hundarna i bilen och alla tre tikarna är jaktchampions. :D

Grattis!
Funderade när jag läste inledningen på hur det gick till att få en grythund av en bordercollie;)

Det brukar bli fel för mig med fast åt andra hållet. En Border är ju en lite brun med mustach, inte en svart-vit som springer efter får. ;)
Fast den lilla bruna kan också springa efter får, men då brukar folk inte vara lika glada. :laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 829
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 886
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 275
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 547
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka