Jag har dataproblem igen!

G

Gefjun

Sambon köpte en Apple iPod häromdagen, till den köpte vi ett FireWire kort igår. Datorn säger att allt är Ok och att det funkar. Men det blir ingen kontakt mellan datorn och iPoden. Vad har jag nu gjort för fel?
Vi har beställt en USB/FireWire adapter, men det tar ju ett tag innan den kommer och det skulle ju vara kul om sambon kunde ladda iPoden med musik innan vi lämnar tillbaka kortet idag (blir smidigare med en adapter som sitter på framsidan).
 
Nu har vi införskaffat en firewire/USB kabel. Äntligen så skulle man få använda iPoden! Trodde vi. Datorn känner inte av iPoden och säger att det är en okänd enhet i USB porten. Nån som vet hur man ska göra?
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 547
Senast: cirkus
·
Äldre J&?¤% S¤#/ Nån som är bra på konsumentköplagen? Kort sammanfattning av nedanstående: Jag vill ha en ny motsvarande produkt av Åf för...
Svar
18
· Visningar
1 188
Senast: Trott
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 227
Senast: Loons
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp