Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste jag? jag kan men måste?Du måste ju berätta vilken kamera det är också
Måste jag? jag kan men måste?
Ok
Det är en Nikon P900
När man fotar aluminum fåglar är det braHaha, tänkte för alla som var nyfikna .
Ok, jag har haft en sån. Himla rolig pryl.
Men jag sålde den till förmån för en rx10 iii. Kände att 600 mm räcker och det är sällan man utnyttjar 2000mm. Men för en fågelskådare eller flightspotter tex, är det ju perfekt .
Du lär ha ett riktigt teleobjektiv på den?Området zoomen är otrolig!
Och full zoom!
ja 2000mm! jag tycker mycket om den kameran!Du lär ha ett riktigt teleobjektiv på den?
Jag gillar mitt superzoom-objektiv massor, men det är inte riktigt sådär bra
Men den är en kompaktkamera ser det ut som? Imponerande.ja 2000mm! jag tycker mycket om den kameran!
Jag har två systemkameror men de samlar damm efter jag köpte denna!Men den är en kompaktkamera ser det ut som? Imponerande.
Jag har ju system...
Jag har två systemkameror men de samlar damm efter jag köpte denna!
Fast jag gillar att kunna byta till vidvinkelobjektiv och såJag har två systemkameror men de samlar damm efter jag köpte denna!
24 mm är tillräckligt för det mesta annars har jag en 10 mm.Fast jag gillar att kunna byta till vidvinkelobjektiv och så
Jag har precis köpt ett nytt objektiv till min Canon. Vilken lycka24 mm är tillräckligt för det mesta annars har jag en 10 mm.
Åååh, det vill jag med göra, men har inte råd med det objektivet jag vill ha just nu.Jag har precis köpt ett nytt objektiv till min Canon. Vilken lycka
Vad är det för objektiv du vill ha?Åååh, det vill jag med göra, men har inte råd med det objektivet jag vill ha just nu.
Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USMVad är det för objektiv du vill ha?
Bra gluggar! Har 70-200L utan is.Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM
Canon EF 70-200 f/2.8L IS II USM
Är de som står på önskelistan till kameran, någon gång. Får sälja något av de gamla objektiven också den dagen det blir aktuellt.