Jag funderar vidare på mitt diplomsto...

Sv: Jag funderar vidare på mitt diplomsto...

Jag slår också ett slag för Feliciano+söner...
Men tycket samtidigt att du ska gå på din "magkänsla" - annars kommer du kanske att ångra dig;) Återkommer du hela tiden till Aerline H finns det ju en anledning till att du gör just det - så ta honom:banana::idea:

/Kristin

Det finns många faktorer, men just det att han visar höga dräktighetssiffror är såklart attraktivt för mig som har en förstagångare. Förhoppningsvis får jag betäcka fler gånger, men vill gärna se hur hennes temprament nedärvs och alla påtalar Aerline Hs goda temprament, så det känns tryggt...

Aerline H är en väldigt bra hingst!
Har sett både honom själv och avkommor till honom, och jag gillar det jag ser!

Hej! Ett litet tips är Cartier. Han var väldigt lugn och snäll när jag var där och tittade på honom. Och jättebra gångarter. En komplett hingst enligt mig. Mitt val i år. Lycka till!

Hej!om du vill få ett ädelt & snyggt föl med bra gång å stam, så ta Akribori!Mvh Mia

Idag åker hon iväg till Aerline H! Så nu får ni hålla alla tummar, jag har ju tyvärr inte räknat brunster osv, så det blir nog till att spruta.

Weei, Emma! Hur gick det? Tog hon sig? Hoppas du får en fölis nästa år. Jag har ju redan fått min lilla baby i år. Aerline kan nog bli bra, vet ett par hyfsade hopp efter honom. En exp till Mexico för bara ett litet tag sedan...

Ha d kalas!

S

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Avel Okej, så jag har efter ett par års funderande bestämt mig för att ta föl på mitt fina dressyrsto. Då detta blir första gången jag testar...
Svar
15
· Visningar
3 538
Senast: Stina12
·
Avel Har ett sto e. Michellino - Ibi-Bell som jag funderar på att betäcka. Och nu behöver jag er hjälp med val av hingst. Gångarter: har...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: Iddefixen
·
Avel För det är precis vad hon gör:D Min lilla häst ska eventuellt betäckas i år igen och jag vill enbart ha det allra bästa till min...
2
Svar
31
· Visningar
2 817
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?