Jag fick en ny vän!

R

Revontuli

Se så söt han är, det är nästan så man blir kär ju.

Tyckte jag hörde krafsande på fönstret, tänkte jag skulle titta efter vad det var. Misstänkte grannens katt först. Men drog upp persiennerna och där satt en liten Korre :love:

Inte alls rädd heller, han bara kikade på mig och satt där. Sen ville han in men kunde inte förstå att det var ett fönster ivägen.

Hur vanligt är det att dom gör såhär, ekorrarna?
Tycker dom brukar springa iväg när man rör sig, men jag satte mig knappt en meter ifrån honom och han brydde sig inte alls.

Kameran visar fel datum btw, om nån undrar.

2002918458742650374_rs.jpg

Sv: Jag fick en ny vän!

haha.. sååå underbar!

mina kompisar har oxå en som brukar komma o sitta på deras balkong.. dock är han lite rädd, o brukar sticka om dom kommer för nära men kommer ändå alltid tillbaka...

Aw :love:

Jag har också en korre i fönstret, men hon är av den stelare och tystare typen :D
korre.jpg

Haha jaa här uppe blir vi inte av med det i första taget! :D

ED- Sikken söt liten sak! :p

Men äsh, det håller ju på och försvinna helt nu :D Snöklattarna på bild var ca dubbla storlek förra natten.

Förresten, min grabb som inte tror på att jag har sällskap vid morgonciggen rätt ofta. Men då brukar det vara en vuxen ganska skygg en. Den där ser ju nästan helt liten ut :love:

Nja, är nog rätt självklart att den är tyst, dendär :D

åååå, vad söt! Jag älskar ekorrar

gud va söt.. :love:
dom är så fina..
min mammas katt åt en sån där igår,, elaka misse...:mad:

Jag tror "han" bor under trappan på baksidan, det verkar vara där han sitter helatiden. Var bor ekorrar annars? i träd? :o

Liknande trådar

Relationer I tisdags natt spårade det ur hemma, som det så ofta gör. Skillnaden var dock att min bror på 13 år även var hemma hos oss denna natt...
Svar
13
· Visningar
2 997
Senast: Lickety
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 260
Senast: lilstar
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 028
A
Ridning Jag behöver hjälp och önskar tips, råd och tankar från alla som kan, vill och orkar reflektera över min situation. Mitt inlägg är långt...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 344
Senast: Anonym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar